Hoi,
Mijn zoontje slaapt eigenlijk al vanaf dat hij 10 weken oud was door van 10 tot 7 en dat is door de maanden steeds langer geworden,
Nu gaat hij voor half 8 naar bed en slaapt dan tot de andere ochtend 8 uur,
sinds een week of 2 komt hij iedere nacht weer,
Altijd tussen 3/4 uur, en dan huilt hij behoorlijk, soms wel wakker, maar vaak in zijn slaap, althans hij heeft zijn oogjes dicht en doet die niet open, en reageert dan ook niet echt op mij.
Ik weet echt niet wat het is!!n
Ik probeer hem eigenlijk steeds te laten liggen, niet te praten tegen hem, doe het licht niet aan, en wrijf hem dan over zijn ruggetje, hij is dan vaak wel gelijk redelijk stil, maar duurt wel 10 minuten voordat ik echt weg kan gaan.
Als ik eerder wegga en denk hij is stil, begint hij 5 min later weer te huilen.
dus sta daar 10 minuten te wrijven.
Moet zeggen, dat het me best beetje breekt om er weer iedere nacht uit te moeten en dat mn nachten onderbroken zijn.
Doe het uit liefde, maar vind het wel wat minder!
Herkent iemand dit?
Weet iemand wat dit kan zijn?
liefs marina
Mijn zoontje slaapt eigenlijk al vanaf dat hij 10 weken oud was door van 10 tot 7 en dat is door de maanden steeds langer geworden,
Nu gaat hij voor half 8 naar bed en slaapt dan tot de andere ochtend 8 uur,
sinds een week of 2 komt hij iedere nacht weer,
Altijd tussen 3/4 uur, en dan huilt hij behoorlijk, soms wel wakker, maar vaak in zijn slaap, althans hij heeft zijn oogjes dicht en doet die niet open, en reageert dan ook niet echt op mij.
Ik weet echt niet wat het is!!n
Ik probeer hem eigenlijk steeds te laten liggen, niet te praten tegen hem, doe het licht niet aan, en wrijf hem dan over zijn ruggetje, hij is dan vaak wel gelijk redelijk stil, maar duurt wel 10 minuten voordat ik echt weg kan gaan.
Als ik eerder wegga en denk hij is stil, begint hij 5 min later weer te huilen.
dus sta daar 10 minuten te wrijven.
Moet zeggen, dat het me best beetje breekt om er weer iedere nacht uit te moeten en dat mn nachten onderbroken zijn.
Doe het uit liefde, maar vind het wel wat minder!
Herkent iemand dit?
Weet iemand wat dit kan zijn?
liefs marina