Weet niet wat ik moet doen.....

Beste Melek,

Wanneer ik jouw berichten lees, zie ik je voor me als een sterke vrouw die weet wat ze wil!
Jij alleen kan de keuze maken hoe je verder wil, en wat die keuze is je komt er wel.

Succes en sterkte!

Wat een heftig verhaal he! Ik vind het ook ontzettend goed van je dat je bent weggegaan, knap hoor!
Je moet je nu wel heel rot voelen, wat een ontzettend vervelende situatie voor je zeg...

Ik zag dat de berichten al eerder geplaatst zijn, maar ik was een tijdje niet op het forum.

Hoe gaat het nu met je?

De andere dames hebben eigenlijk alles al wel gezegd wat ik ook tegen je zou willen zeggen.

Ik wens je heel veel sterkte en hou vooral moed om door te gaan, ik denk dat jij dat kunt!

Hoi dames,

Ik ben op dit moment weer terug,het is niet makkelijk voor mij geweest sins ik weg was bij hem.
Ik heb een diep en emotioneel gesprek met hem gehad,hij had enorme spijt dat zag ik wel aan hem...
Hij weet nu ook dat hij dit nooit meer mag flikken bij mij en de baby want zodra dat gebeurt ben ik voor goed weg dat heb ik hem dus ook duidelijk laten blijken.Nooit meer.
Heb hem gezegt dat ik geen vader voor mijn baby wil die losse handjes heeft....
Hij heeft ook gezegd dat hij het niet mocht doen,maar heeft gedaan.
Ik heb maatschappelijkwerk gebeld,omdat ik hem verplicht heb therapie te gaan volgen,was niet makkelijk maar hij is accoord gegaan,en geloof me dames dat is niet makkelijk voor hem...
Ik wil mijn kind natuurlijk alle liefde geven die er bestaat,en zeker met vader samen...
Alleen zal dat ook gaan dat weet ik zeker.....

De keuze die ik heb gemaakt,is niet door anderen gebeurt,ik weet wat ik wil en hoe ik het wil...

Bedankt voor jullie reacties meiden,dat heeft me die zware dagen wel geholpen....

Liefs xxxxxxxxxxxx

Wat goed dat jullie hulp krijgen!
Natuurlijk is het het mooist als je samen met je vriend jullie kindje op kan voeden. Ik hoop echt voor jullie dat jullie samen een mooie toekomst hebben.
Blijf ook met elkaar praten, vertel elkaar hoe je je voelt en wat je van elkaar verwacht. Op die manier weet je beter wat je aan elkaar hebt en wordt je niet door elkaar teleurgesteld.
Veel sterkte en zet hem op, allebei!

Liefs, Tes

Beste Melek,

Als mannen slaan, gaat het van kwaad tot erger. Bescherm jezelf en je kind en laat deze man links liggen.

Toevallig net een Oprah uitzending gezien over huiselijk geweld. Er was een expert aanwezig, Gavin de Becker, die een boek heeft geschreven over het onderwerp "The gift of fear". Misschien een idee om eens te lezen...

Sterkte!

Mariska1973

Terug
Bovenaan