weet niet

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

ik voel me zwanger volgens mij laatste test, lichte streep maar toch streep!vanochtend test gedaan van predictor. niet zwanger zegt ie! ik weet ook niet meer. hoeveel kan je hebben...!we praten al wat tegen de buik, namen al klaar vanochtend 2 leuke nijntje baby pakjes gekocht maar nu begint de twijfel weer erg. ik kijk nog een week aan als ik dan nog niet ongesteld ben dan naar huisarts maar di testen laat ik voorlopig liggen!wordt helemaal gek van mezelf! denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat het niet is gelukt deze maand!
sorry moest ff kwijt!
liefs

He joh, balen voor je meid. Ik heb bij nummer 2 precies hetzelfde gehad. Bij de ene test was ik zwager en bij de andere niet. Om helemaal gek van te worden. Ik zou proberen ( en ik weet dat dat moeilijk is) te wachten tot maandag. Test dan 's morgens met ochtendurine. Je hormoon moet dan gestegen zijn als je zwanger zou zijn.

Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen. En als je het niet vertrouwt gewoon de huisarts bellen.

Groetjes Tamara

Ook om gek van te worden die testen. Ik zou ook na de huisarts gaan je wilt toch weten waar je aan toe bent...
Ik heb ook nog 2 testen liggen,maar ik probeer te wachten tot mijn nod of de dag erna... als het lukt..
Het is toch altijd heel spannend..

Succes!!!

ik vind de test van predictor eigenlijk niks. Ik heb ze ook een paar keer gebruikt. Ik was toen niet zwanger en toen gaf ie toch een streep. valse hoop dus.
sterkte

predictor is inderdaad een rot test maar die van CB digitaal zou bij jou nu dan wel echt zwanger moeten aangeven. Ik zou die test doen als ik jou was en als die negatief is een afspraak maken met de huisarts of gewoon nog even afwachten of je toch ongesteld wordt.

misschien is er wel niks aan de hand meid.....misschien ben je het dus wel!!!!!

succes!!!!!!!!!!

Ik hoop het zo micromuis, kan wel beetje extra geluk gebruiken nu! voel ook echt niet alsof ik ongi wordt maar is allemaal koffiedik kijken we wachten gewoon ff weekje af. kijken wat er dan gebeurd hopelijk niks natuurlijk!bedankt voor jullie reacties!
liefssssss

wat vervelend nieuws. Begrijpelijk dat je er gek van wordt. Ik zou gewoon langs de huisarts gaan, dan weet je het zeker. Een vriendin van mij had precies het zelfde als jou en bleek wel zwanger te zijn.

Veel sterkte!

Liefs

Terug
Bovenaan