Ik heb dit ook eens in nov 2007 gehad. Lichte strepen en bij sommige tests deed ie helemaal niets. Uiteindelijk heb ik een miskraam gekregen. Een lichte streep is toch bewijs dat je zwanger bent. Maar als die test niet donkerder wordt of op een gegeven moment negatief wordt, is dat vaak een teken dat het hormoon verdwijnt en er dus een miskraam volgt.
Ik heb me daarna voorgenomen nooit meer met zoveel verschillende tests te testen. Ik gebruik altijd kruidvat 2 voor E5,-. een fijne gevoelige test waar het streepje al snel duidelijk op staat en je dus niet steeds hoeft te twijfelen.
Ik vind de Cb test waarbij je een blauw kruis af moet lezen zo irritant... die blauwe streep is op zich al licht, dus als je dan ook nog eens een licht lichtblauw streepje hebt, dan moet je wel heel goed kijken. Niet handig! Predictor vind ik ook niet fijn. Die is niet zo gevoelig.
dus ja... als je het nog eens aandurft:
* test pas over 5 dagen, zodat je zeker weet dat je niet ongie bent geworden en als die streep er dan nog bijna niet staat tja... dan zou ik van het ergste uit gaan.
* test met ochtendurine, en de avond ervoor na 9 uur niet meer drinken om de urine ook zeker geconcentreerd te krijgen anders heeft het nog geen zin.
* test met kruidvat 2 voor E5,- Je moet dan niet over een staafje plassen maar in een potje en dan een aantal druppels met een pipetje in de test druppelen. Vind ik zelf altijd heel prettig!
Succes meid en ik hoop het zo voor je!!! Een beetje positief en blij nieuws is bij jullie zeker op zijn plaats. heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
xx