Weet nog geen 'uitslag', maar weet al precies hoe ik het iedereen ga vertellen, jullie oo

Ik heb het boek Zwanger van je eerste kind van ouders van nu gekocht en dat vind ik wel heel leuk om te lezen. Staan allemaal handige dingetjes in.

Hihi... ben blij dat ik niet de enige babygek ben!!

Wat ik nog meer heb gedaan? Mwahh...:
- babykamer in mijn hoofd ontworpen
- oude commode en kozijnen in toekomstige babykamer geschilderd (mag tenslotte niet als je zwanger bent)
- op de computer  illustraties gemaakt om op de muur te schilderen
- namen bedacht
- 4 zwangerschapsboeken,  een idem kalender  en bijbehorende dvd gekocht
- prijzen van babyspullen vergeleken
- op marktplaats naar een tweedehands ledikant gezocht
- úúúúren op internet gesurfd naar alles wat met baby's te maken heeft
- gekeken waar ik zwangerschapstesten kan kopen zonder er bij de toonbank naar te vragen (bij Kruidvat liggen ze gewoon in de winkel, pfoe...)
- meerdere keren op een dag mijn borsten inspecteren
- al in oktober foliumzuur gekocht (terwijl we pas eind december wilden gaan klussen; werd noodgedwongen januari...)

Moet ik nog doorgaan??? Hoezo geobsedeerd?!

Belachelijk hè... maar ja je doet er nix aan...

Wie vult het lijstje aan??!!

Groet-met-een-,

Tammy

Oh ja, en de verloskundigenpraktijk heb ik ook al uitgezocht...

hihihi

Ik dacht dat ik gek was ±
 kindernamen zijn bekend, verloskundigepraktijk uitgezocht, kinderopvang in verdiept, vertelideeen genoeg en ja de kinderkamer is ook al ingericht ) alleen nog maar in gedachten hoor)

Mijn man heeft ook echt zo iets van eerst maar zwanger worden, oh deze maand zijn er zoveel zwanger, nu moeten wij er ook er ook bij zitten toch?

Sterkte allemaal. Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben.
Liefs Carina

Ik weet ook al wie er   "knuffeloom en tante" gaan worden. Was nog een heel gedoe om dat er doorheen te krijgen, want mijn vriend vindt dat onzin. Ik vind het wel leuk als
de kindjes iemand speciaal hebben.

Maar helaas ik had gister mijn NOD dus ik moet nog minimaal een maandje wachten. Wel een flinke teleurstelling hoor. Krijg gelijk het gevoel wat als het nou niet lukt??

Oh, ik blijk niet de enige die daar al over na denkt!
Hhahaha, wel grappig om te lezen.

Als het zover is bij ons dan koop ik het grote opa- en omaboek en daarin plak ik een heel mooi gedicht dat ik eens van het internet gezien heb.
Dat staat nu al een jaar in mijn computer te wachten tot het grote moment zich aandient.
Zo gaan wij de opa's en oma's inlichten. Maar we moeten nog effe geduldig wachten!

Juffy

Terug
Bovenaan