WEET NU DE WAARDES, PROGESTERON LAAG GEEN EISPRONG?? WAT NU CLOMIT??

Heee lieve Meiden,

Heel spannend allemaal de waarden zijn zeker verbeterd, heb vanochtend het ziekenhuis gebeld en kreeg de waardes door,

Daar komen ze:

Progesteron: 2,5
LH                           : 7,5
FSH                     : 7,3
Oestrediol     : 787.

Heb net gelezen op internet dat die 2,5 Progesteron inhoudt dat ik geen eisprong heb, maar dat daar zeker wel wat aan gedaan kan worden, vriendinnetje van mij had dat ook die had maar twee eisprongen per jaar, en heeft toen clomit voor geschreven en is dus zwanger geworden. Het mooiste van alles is, dat ik dit al jaren weet, al jaren zeg ik tegen vriendinnetjes van mij volgens mij heb ik geen eisprong en moet ik gewoon clomit slikken en dan komt het allemaal wel goed, het lucht op dat het dit waarschijnlijk is, de andere waardes zijn goed volgens mij. Zo zie je maar weer dat je gevoel je nooit in de steek laat.

Als jullie nog wat informatie voor mij hebben meiden die dit ook hebben meegemaakt hoor ik het graag van jullie.

liefs Mickey

Heee Mick!

Zie je nou wel!! Je zit gewoon hartstikke prima in elkaar!! Er worden zoveel vrouwens alsnog zwanger met clomid dat het voor jou ook zomaar HET middel kan zijn.
Betekent dit dat je geen IVF hoeft of hoor je dat pas 10 juni!

Nou het zonnetje is in ieder geval weer gaan schijnen bij jullie!!

lfs inge

Heee Ing,

Ben heel blij, maar ik heb gekeken op internet en daar las ik als progesteron laag is, dan heb je geen eisprong, en een vriendinnetje van mij heeft dat ook gehad!! Ik ga er nu vanuit dat het geen ivf gaat worden, en dat het met clomit ook opgelost kan worden, ben daar wel blij mee hoor. Maar goed mijn gyn weet het toch het beste, ik had al tegen hem gezegd dat ik met clomit wilde beginnen en hij zei al dat we dan eerst nog een keertje de waardes moesten testen. Waarschijnlijk krijg ik gelijk met mijn gevoel.

Alles goed verder met jou??

Bedankt nog he voor je steun, doet me zo goed.

lfs en knuf van mij

Hai meissie,

Ik heb echt het idee dat je je lichaam het beste voelt en dat de vrouwelijke intuitie  duidelijker is dan de mening van de gyn. die zich slechts op feiten basseerd. Ik heb ook het idee dat je gelijk gaat krijgen en je het eerst mag proberen met Clomid. Dat zou toch geweldig zijn!!

Dikke X ing

Hee liefie,

Klopt, intuitie laat ons nooit in de steek, wat de gyn ook zeggen ze hebben niet altijd gelijk, het mooiste is dat mijn vermoeden juist is gebleken. Hoor het tien juni maar dat is snel genoeg.

liefs Mick

Hey Mick
Wat geweldig echt super gewoon
Ja je gevoel laat je uiteindelijk nooit in de steek! ! !
Ik zelf heb dat ook gehad dat ik op een gegeven moment twijfelde of ik wel een eisprong had.
En nu krijg ik ook clomid en heb ik een mooie cyclus dat scheelt dan weer
Het gaat helemaal goed komen!!
Groetjes Sabine

Hoi Sabine,

Dus jij slikt ook clomit is het te doen, vallen de bijwerkingen mee, en moest jij dat slikken ook om je cyclus regelmatig te krijgen. Ik hoop zo dat mijn intuitie gelijk heeft en dat het ook clomit gaat worden, maar het is natuurlijk even afwachten wat de gyn gaat beslissen, we hebben het er wel al over gehad voordat ik dus bloed moest prikken. Volgens verhoogd de clomit toch ook het zwanger worden?? Weet jij dat soms Sabine of dat zo is.

liefs Mick

Hoi Mick
Ik slik ook clomid om een cyclus en een eisprong te krijgen mijn lichaam is te lui om het zelf te doen hi hi hi.
Wat de bijwerkingen betreft heb ik last van hoofdpijn vaker en opvliegers en stemmingswisselingen maar dat is voor een ieder anders de een heeft nergens last van en de andere weer wel.
Het is ook zo dat je verhoogde kans hebt op zwanger worden want met clomid springt er een eitje en zonder niet dus dan kan er niks bevrucht raken en nu wel.
Het gaat helemaal goed komen met jou en clomid is voor vele al het wondermiddel geweest dus voor ons ook!
Groetjes Sabine

Terug
Bovenaan