WEET NU DE WAARDES, PROGESTERON LAAG GEEN EISPRONG?? WAT NU CLOMIT??

Hoi, hoi,

Ik hoop zo voor je dat clomid inderdaad de oplossing is en dat het aanslaat.
Bij mij was clomid niet de oplossing (ook ik had geen eisprong), het eitje groeide wel goed maar mijn baarmoederwand werd niet dik genoeg (is bijwerking van clomid). ben nu aan de tamoxifen en dat helpt mij prima (heeft dezelfde werking dan clomid alleen schrijven ze dit niet zo vaak voor).
Van de clomid had ik enkel last van opvliegers, erg vreemde gewaarwording. daar bleef het gelukkig bij!!!! Veel sterke en succes!!

Groetjes Sjanneke

Heee Sabine en Sjanneke,

Bedankt voor jullie reactie's op mijn vraag over clomid, ik heb dat ook ergens gelezen dat het baarmoederslijmvlies dunner wordt toch van de clomid, en die stemmingsverschijnselen heb ik nu ook al last van dus dat maakt me niet uit als ik daar dan ook last van ga krijgen. Idd eisprong krijgen is het allerbelangrijkste want geen is geen optie want dan kan ik niet zwanger worden, en dat wil ik dus wel graag, hahaha anders klus ik voor niets en ik wil nu uiteindelijk een keertje zwanger worden, ok klussen voor de lol is ook heel leuk hoor. Verder Sjanneke heeft jou gyn dat andere middel voorgeschreven, ik zal het opschrijven en het aan mijn gyn voor leggen als de clomid bij mij ook niet werkt.

liefs Mickey

O ja ik heb nog een vraagje aan jullie Sabine, en Sjanneke,

Hoe zijn jullie er achter gekomen dat jullie geen eisprong hadden?? Hebben jullie ook bloed laten prikken en zijn jullie er ook achter gekomen dat de progesteron zo laag was. Weten jullie eigenlijk wat normale waarde is van de progesteron??

Hoi mick

Ik heb geen antwoord op jou vraag over de waardes ik heb daar geen idee van. Maar wilde jou succes wensen hopelijk gaan ze er snel wat aan doen en kan het opgelost worden met clomid. Dat zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn.

groetjes rozemarijn

Hey Mick,

Goed nieuws zeg dat je waarschijnlijk met Clomid mag gaan beginnen. IVF is meteen zo'n hele stap hè. Moest je uit je zelf eerst menstrueren of hebben ze je een middel voorgeschreven om het te worden? Ik slik nu bijna een jaar clomid en via een temperatuurcurve en echo's wordt er gekeken of ik een eisprong heb gehad. Verder moet ik ongeveer anderhalve week na mijn echo bloed prikken om mijn waardes te bepalen. Ik kreeg wel  direct mijn eerste afspraak Primolut N mee om mijn menstruatie op te wekken en clomid mee, 1 pilletje per dag. Ik slik er nu 4 per dag en heb gelukkig niet echt last van de bijwerkingen. Ik merk wel dat ik erg snel geïrriteerd ben en ik slaap ook niet de hele nacht door, maar dat heb ik er graag voor over.

Nou ik hoop voor je dat alles nu lekker rap gaat!

Groetjes
patricia

Hoi Patricia,

Drie maanden geleden heb ik dus bloed moeten prikken uit die waarde kwam Progesteron 1, 4 uit, ik ben echt heel onregelmatig ongi!! Ik was alweer een tijdje niet geworden, toen hebben ze me Provera voor geschreven, kreeg ik na 7 weken een soort ongi, ik verloor drie dagen drie druppeltjes bloed. Vind ik geen ongi, toen werd ik het dus weer na 6 weken kreeg ik dus een fantastische ongi, tweede dag weer bloed prikken daar kwam uit progesteron 2,5 wel ietsjes beter dan vorige keer, ik ben meteen gaan inlezen op internet en las dat als mijn progesteron zo laag bleef dat ik geen eisprong heb. A.s. 10 juni moeten we naar de gyn en dan gaat hij beslissen wat het gaat worden. Toen ik dus drie maanden geleden bij de gyn was had ik al zo'n vermoeden dat ik geen eisprong zou hebben, toen heb ik al tegen de gyn gezegd dat ik clomid wilde gaan slikken, de gyn vond me erg mondig ja dat wordt je wel na alles, loop al een tijdje in mm, en ben het gewoon zat, dus hij zei wordt maar eerst goed ongi als de waarde dan nog laag blijven, ben blij dat fsh wel goed was, dan kan je met clomid beginnen het is nu gewoon even afwachten wat er beslist gaat worden. Was de progesteron ook zo laag bij jou?? en hebben ze toen besloten dat jij ook met de clomid moest beginnen??

Bedankt voor je reactie, en jij ook heel veel sterkte met alles en dat je maar snel zwanger zal worden.

Liefs Mickey

Terug
Bovenaan