Weet t niet....

Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje hoor... Wij zijn begin april weer gestopt met de pil. Op naar een tweede kleintje!! Omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus loopt weet ik t even niet meer.. de 1e dag van mijn laatste ongi was 30 april. Vorige maand was die dag op 1 april. Cyclus van 29 dagen dus..maar omdat ik natuurlijk net gestopt zijn kan het nog onregelmatig zijn. Als we de 29 dagen aanhouden zou ik morgen ongi moeten worden.. Gisteravond had ik erge kramp in mn onderbuik.. Dit heb ik normaal nooit als ik ongi moet worden! Dacht dus eigenlijk dat ik het nu dan misschien al wel zou zijn, maar niet!

Wacht het nog maar even af en anders maar een testje halen.....??
groetjes, mijn schatje

Spannend weer he.............. pfff, dat afwachten: wel,niet,wel,niet.

Tja, als je er nuchter tegenaan kijkt: wacht nog een dagje en als er niks komt, gewoon testen, dan weet je het immers zeker?

Sterkte in ieder geval en hopelijk kun je snel goed nieuws melden!

Groetjes
Susan

spannend he,

ik weet er alles van

iedere maand weer vol verwachting of het deze keer gelukt is....maar helaas duurt het dit keer langer.
gaan nu alweer ronde 7 in!

Misschien heb je toch een onregelmatige cyclus nog.
die van mij is normaal 29 dgn, maar heb er ondertussen ook 1gehad van 36 dgn, 1 van24 dgn en 1 x27 dgn.
lekker verwarrend dus!!

hopelijk is het voor jullie snel raak! succes

Hoi,

Nou, ondertussen nog niet ongesteld geworden, maar ook een negatieve test gister.. Nog even afwachten dus!!!

Nijntje, jullie natuurlijk ook veel succes, en zal voor jullie duimen!!
groetjes, Mijn schatje

hey,ik zit met precies hetzelfde en wou er eigenlijk ook een vraag over stellen.!
Ik ben in April ook gestopt met de pil en heb mijn eerst" echte" menstruatie eerst afgewacht.die was pas na 48 dagen!.(normaal met de pil was dit z'on 25 dagen.)
Daarna zijn we ervoor gegaan,ik zit nu op een cycles van 29 dagen maar ik weet gewoon niet waneer ik nou moet gaan testen?
Iemand een idee
groetjes piewie.

Vervelend, dat niet weten wat nou te doen.. je wil ergens niet testen, want de teleurstelling is toch niet leuk, als het niet raak blijkt te zijn... Maar, je wil het natuurlijk wel snel weten als het wel zo is!!! Lastig..   Denk je, bij alles wat je voelt ook dat het een 'symptoon' is?? Ik heb bvb de laatste dagen (ruim weekje zeg maar) 'last'   van een soort steken of prikjes in mn borsten.. Kan me niet herrinneren dat ik dat de vorige keer ook had, maar toen was ik er toch ook wel een stuk minder mee bezig... Spannend, ik denk dat ik maar weer een test ga halen en t gewoon ga doen...

Succes he piewie, duim voor jullie!!

Wat spannend zeg!
Vervelend, dat wachten en al die gevoelens van wel/niet, kan me voorstellen dat je er gek van wordt.
Ik zou proberen om nog wat geduld te hebben, lukt dat niet? dan een grootverpakking testen in huis halen!!!

Veel succes! ben benieuwd.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan