Weet t niet....

Hoi,zit inmiddels alweer op een cyclus van 31 dagen,vorige keer 46!
Net wat je zegt soms voel ik me net zwanger,maar goed kan net zo goed zo iets zijn.
ik hoop niet dat dit weer gewoon alleen een lang cyclus wordt maar ben er wel bang voor.heb het idee dat ik ongesteld moet worden.
ik heb wel een test in huis.mischien ga ik die zo toch maar doen,dan weet ik het tenminste en zou ik weer geduld moeten hebben.Bij Mila was ik binnen twee maanden zwanger maar ik kan me niet herinneren dat ik toen zulke lange cyclussen had.
vertelt mijn vaste collega vandaag dat zij ook gestopt is(ze weet al van mij)..vondt het helemaal niet leuk om te horen(stom  van mij he),als we allerbei tegelijk zwanger zijn  wordt dit wel een probleem op onze groep en onze manager zou er zeker  niet blij mee zijn.mischien wordt het  terugkeren op  mijn eigen plekje dan ook niet zo vanzelfsprekend.dacht ff heb ik weer hoor....vorige zwangerschap was ik ook al z'on piekeraar..zucht.
nou hoop dat het snel raak is voor jou.  
we horen het wel,groetjes piewie.

Deze keer duurt voor ons zowiezo al langer dan de vorige, toen was  t in ronde 1 al raak... GIng er niet vanuit natuurlijk dat we nu weer zoveel geluk zouden hebben. Maar was is dit spannend zeg!! Hoelang kan een menstruatie uitblijven... want te lang niet en ook niet zwanger zijn is natuurlijk helemaal niet leuk!
Begrijp je gevoel mbt tot je collega hee goed! Ook dat je dan nog liever zwanger wil zijn, want zij is immers later gestopt, dus 'moet'   ook later zwanger zijn, toch... Maar, als zij snel zwanger is is dat natuurlijk wel super voor haar!!!
Laat je weten, als je getest hebt?
Succes!
groetjes, Mijn schatje

ja dat is het dubbele eraan.ik gun het haar wel maar dan wordt het ook een lastige situatie,dus eigenlijk hoop ik dat ik eerder zwanger ben.
gisteren leek ik ongesteld te worden,beetje bloed verloren en krampjes,maar vandaag eigenlijk nauwelijks..is het nou in opkomst of was het weer wat anders.wordt er niet goed van.laat me het nu maar worden,dan kan ik tenminste door voor de volgende ronde.weet niet of ik nu nog moet testen.
heb jij al getesd dan?,heey zit je trouwens op hyves?
groetjes piewie(natalie)

Heel begrijpelijk hoor!! Is ook helemaal niet gek!
Inderdaad, dan maar ongesteld worden, dan kan je gewoon verder naar de volgende ronde. lange onregelmatige cyclussen... grrrr... ;)

Lijkt me niet dat 1 dagje een beetje ongesteld een menstruatie is.. anders gewoon een paar dagen wachten en gewoon een testje doen..??
Ik heb gisterochtend een test gedaan, maar niets helaas... Zo raar, want de dingen die ik voel zounden anders uit moeten wijzen... we wachten maar weer af!!

Vervelend he die onregelmatige cyclussen! Ik had er ook veel last van, de ene keer duurde het 26 dagen, de andere keer 32 dagen, dan weer 28 dagen...! Leuk als je voor een tweede gaat! het heeft 10 maanden geduurd voordat ik zwanger van de tweede was. (En eigenlijk met een beetje hulp van een ovulatietest).
probeer idd eens een paar maanden bij te houden wanneer je menstruatie begint, mogelik zie je er toch wat ritme in! Succes met (af) wachten!

Lisenka mv Tessa

wat jammer dat je test negatief was,nu maar weer wachten er zit niks anders op.
ik heb gisteren ook gestest,kon niet meer wachten maar helaas negatief,ik was even heel verdrietig.ik dacht weer dat stomme wachten,ik had inmiddels als tien keer vaker ongesteld kunnen worden,stomme lange cyclussen.
maar ik ben vandaag toch ongesteld geworden en nu toch opgelucht dat we weer zekerheid hebben.
Lisenka,dat moet voor jou ook vervelend zijn geweest al dat wachten,gelukkig is het nu dan ook beloond! heerlijk weer z'on frummel van je zelf in je buik.
groetjes piewie,mv Mila

Terug
Bovenaan