Weet totaal niet, wat ik hier nu weer van moet denken

A

Anoniem

Guest
Normaal heb ik een regelmatige cyclus van 30/31 dagen en mijn nod was dus eigenlijk al 3 december. Maar die dag kwam en ging en er gebeurde niets. Nu test ik de laatste tijd voor mijn ei en die was deze maand al afwijkend, dus ik heb eerst nog even afgewacht en pas vrijdag 5 december getest, (goedkope kruidvat test) maar die gaf dus negatief aan. En sinds vrijdag is mijn lichaam behoorlijk aan het klieren. Af en toe krijg ik wat druppeltjes bloed, dus ik ging er vanuit dat mijn nod dan wel zou beginnen, maar nee hoor. Vanmorgen stond ik op en was harstikke misselijk en ook verlies ik nu wat druppels bloed met plassen, maar dat zijn ook maar druppels en niet wat normaal zou zijn. Maar ook een tweede test gisteren gaf een negatief resultaat aan. Ik weet het echt niet meer hoor. Het lijkt wel of je lichaam je gewoon tegenwerkt in je wens en mij eigenlijk een signaal geeft dat ik de wens voor een derde beter kan laten varen.

Wat vervelend zeg! Heb je wel een eisprong gemeten?? Als het goed is moet je ongeveer 14 dagen na je eisprong ongelsteld worden.
Ik was ook regelmatig met ongeveer 30 dagen, en vorige maand was ik ook ineens overtijd, ik hoopte al op een zw, maar 4 dagen later kreeg ik een hele lichte ongi ik kon het met 1 inlegkruisje af. Dus ik hoopte nog steeds op een zw. Maar toen weer 3 dagen later werd ik pas echt ongesteld.
Het is zo klote dat je lichaam je in de maling neemt.........
Als je weet wanneer je eisprong is geweest, kun je eraan rekenen.
Ik kan helaas geen eisprong vinden bij mij.
Succes verder.

hoi ris,

Mijn eisprong was dus ook al afwijkend, normaal teste ik op de 15e dag positief, maar deze maand pas op de 18e en 19e. Daarna waren helaas de testjes op, maar gezien het positieve resultaat neem ik aan dat er een eisprong geweest is. Vandaar dat ik pas ook vrijdag getest had. Ik was zo terleurgesteld door het negatieve resultaat, want ik had best wat klachtjes.
Helaas, ik hoop nu dat in ieder geval mijn ongesteldheid dan maar doorbreekt, dan kan je tenminste verder.  Dit halfslachtige gedoe word je alleen maar gestresster van.

groetjes, jannie

Hoi Jannie,

Fijn dat je in ieder geval nog een eisprong heb kunnen testen. Mag ik vragen welke testen jij gebruikt?
Ik ban al maanden aan het testen maar heb maar 1 x positief gehad met sensi test. De kruidvat test geeft alleen maar positief aan (terwijl het helemaal niet kan)
Ik kan helemaal geen eisprong vinden ook niet met tempen.
Misschien dat ik toch maar eens naar de ha moet.
Ik zit nu ook te wachten op mn ongi, zit nu op dag 32. Normaal had ik een cyclus van 30 dagen maar de laatste keer 33 dagen, ik ga er maar vanuit dat ik morgen onig word. Heb gisteren getest maar die was negatief, dus weet ik dat ik op een ongi kan wachten.
Ik baal er ook van als het steeds zo lang duurt, want als het niet gelukt is wil je zo snel mogelijk weer aan de slag.......

Ik heb de laatste 2 keren de testen van sensitest gebruikt en ben daar behoorlijk tevreden mee. Ik zie dus duidelijk verschil tussen positief en negatief. Daarvoor heb ik ook kruidvat testen gebruikt en die waren inderdaad behoorlijk onduidelijk.  Dan kreeg direct een tweede streep en zag daar haast helemaal geen verschil in, terwijl die van sensitest dus pas een streep geven als hij echt positief is. Trouwens die van sensitest zijn nog goedkoper ook. Normaal koop ik ook mijn zwangerschapstesten via internet, maar ik had er nu geen liggen en dus maar van kruidvat gekocht. (de cassetevorm, niet die andere die een plusje geven) Ik weet dus niet hoe betrouwbaar ze zijn. Ik denk wel dat dit nu een ongesteldheid is, maar als het niet meer word, ga ik denk ik toch nog voor de zekerheid even weer testen over een paar dagen.
En inderdaad, die periode van wachten, die zijn zo vervelend. Naar de eisprong toe wil nog wel, maar ik wil eigenlijk zo snel mogelijk, die periode tussen eisprong en menstruatie voorbij hebben.   En dat is eigelijk ook niet leuk, want ik vind het allemaal al zo snel gaan tegenwoordig.

groetjes jannie

Hoi Jannie,

En, benje inmiddels al ongesteld, of nog beter, heb je al een positieve test?
Ik zit nog steeds te wachten, 4 dagen overtijd. Vanochtend weer een negatieve test. Gisteren had ik erge lage rugpijn, en dacht dat het door kwam, maar vandaag weer alles rustig.

Pfffffffff, vervelend he, dat wachten? Ik heb net een topic geopend met ongeveer hetzelfde. 2 weken na mijn ongi een week lang bruin bloedverlies gehad, 's nachts misselijk, maar ik blijf negatief testen. Ik zit nu op dag 36 en normaal zo'n 30 dagen. 2,5 jaar geleden hebben we een ICSI behandeling ondergaan, dus aan de andere kant zou het bijna onmogelijk zijn om zwanger te zijn, maar ja, je weet nooit.

Weten jullie al iets meer?

Liefs,
Sil

Hoi Meiden,

Het bloeden heeft maandag toch doorgezet en ik ben 2 dagen redelijk ongesteld geweest, de 3e dag was het al haast niets meer en de 4e over. Ik blijf de boel maar vreemd vinden, ik heb nog steeds buikpijn en ben vannacht wel 10 keer naar de wc geweest. Ik heb haast de neiging om toch nog een keer te testen. Je leest hier zo vaak vreemde dingen, ook van vrouwen die toch ongesteld werden en toch zwanger. Aan de andere kant: er zijn hier op het werk ook veel zieken, dus het kan wel een virusje zijn.

Terug
Bovenaan