Weg buik?

Was ik eindelijk trots dat ook ik sinds 2 weken positiekleding aan kon. Je zag eindelijk een buikje en sinds vanmorgen zit niks meer straks om mijn buik. Kon dus zelfs weer mijn normale spijkerbroek aan. Naar mijn moeder geweest en die riep vrolijk van ooooohh het is aan het zakken. Ja leuk hoor. Baby beweegt nog goed dus er is niks aan de hand maar hebben meer mensen dat ze ineens veel smaller zijn? Nog even een ander vraagje. Ons ventje heeft minstens 6 keer per dag de hik en dat houdt lang aan. (soms zelfs een half uur) Hebben jullie dat ook? Ik word er al moe van, laat staan die kleine. Vind het gewoon sneu.

O meid ik moet zeggen dat ik de positiekleding aardig beu begin te raken maar snap wel wat je voelt! Ik had in het begin ook geen buik en dacht echt wanneer komt die nou en geloof me dat duurde ook echt lang hoor.
Maar de hik, ja die van mij hikt ook heel erg veel, vind het wel een grappig gevoel, wij grappen al dat hij het gulzige nu al van zijn papa heeft. Volgens mij kan het geen kwaad hoor.

Liefs tamjo

Hoi,
Nee ik kan mijn kleren in principe (spijkerbroeken ed) wel aan, maar absoluut niet dicht, was ook maar weer 300gram aangekomen, toen ik voorheen op 37wk zat was ik de positiekleding spuugzat, maar nu, zit nog steeds perfect, mijn benen zijn nog steeds net zo smal en mn kont ook,,haha
Hier ook veel de hik hoor, zelf nu ik zit te typen weer, ook de jongste had dat heel vaak, ik zelf voel het wel maar heb er geen last van, ik denk de baby ook niet hoor!!
Liefs

hee,
ja bij mij is het ook zo ;)
ik kan gewone kleding nog steeds aan.
heb alleen 1 broek die niet dicht kan (was voor zwangerschap al klein) en 1 shirt dat te kort is.
vind het heerlijk om in mijn eigen vesten en shirts rond te lopen!
heb dan natuurlijk wel wat positie kleding maar dat gaat meer om de leuke tekst!
mijn baarmoeder is in 2 weken maar 1 cm gegroeit. ze verwachten geen groeispurt meer!

Mijn Kleidng pas niet meer sinds 30week Ik was maat 38 heel dun....
Nu heb ik 40 en soms pas ook niet meer Puffff.maar niet omdat ik te dik ben gewoorden dat gaat meer omdat ik vind super vervelend om strak kleiding te dragen onder mijn buik voraal.
Zelf mijn onderbroeken zijn klein jajajajaaj
Nog ff en dan mogen wij onze oud kleidng dragen
Emi

pfff... wat een dennen allemaal dan! Ik pas mn positiekleding bijna niet meer...
Maar kan me wel goed voorstellen dat te smal blijven ook niet leuk is!
Ik denk dat je straks je positiekleding wel weer aan kunt hoor! Je kunt de laatste weken nog aardig groeien!

Ik kan meeste kleren aan. Broeken droeg ik nooit, alleen jurkjes en rokjes. Maar en mallot vind ik nu niet meer lekker zitten bij m'n buik. Heb twee positie broeken die ik nu draag. Verder geen positiekleding.
Ik had in te begin een positierokje gekocht iets grotere maat, maar heb nooit aan gekunt. Bleef te groot.
Ben sinds week 35 pas wat aangekomen. Buik is wel aardig gegroeit.
Ik dacht ik zal wel veel aankomen maar dat viel gelukkig mee. Scheelt want ik ben al een dikkertje
:)

ik ben vanaf week 20 gaan groeien.. en draag ook alleen maar positiekleding.. qua breedte ben ik niet gegroeit.. ik groei alleen maar heel erg naar voren.

Zal blij zijn als ik straks mijn eigen kleren weer aan kan... maar na de bevalling zal ik eerst nog wel in mijn joggingsbroeken enzo lopen... hangt er vanaf hoe snel alles weer in normale proporties is...

Terug
Bovenaan