Weg buik?

Ik heb vanaf week 12 positie shirtjes aan het moest ik me broekknoop los houden ben nu ruim 34 weken en positie kleding begint echt strak te zitten loop liever in me jogging broek ..

Ik kan mijn normale kleding ook nog aan. Maar kon eindelijk ook een beetje fatsoenlijk in positiekleding. Maar sinds vanochtend ben ik ineens dus weer veel smaller. Je ziet nu dus weer maar amper dat ik zwanger ben. Ik ben ook nog steeds 2 kilo lichter dan in het begin, maar dat vind ik niet zo erg. Maar vind het zo raar dat ineens die buik zo ver verdwenen is. Scheelt echt heel veel.

Jeey da's ook niet leuk voor je! Kan je eindelijk positiekleding dragen! Nou ja, het scheelt je straks wel na de bevalling.....
Ik kan bijna niets meer aan van mijn gewone kleding sinds week 16. Ook bij mijn dochter ging het zo snel. Was het laatste jaar al e.e.a. aangekomen dus alles zat nog nét goed toen ik zwanger werd. Kon zelfs met 7 weken al 1 rokje niet meer aan op vakantie, knoop ging wel dicht maar de rits niet hahahaha. Dus hier al lang in positiekleding maar vind het niet zo erg......na de bevalling ook nog wel een paar weken / maanden vrees ik, ben 17 kg aangekomen nu. Ach het is voor een goed doel. 'k Zal er een maatje 40/42 aan overhouden denk ik. Prima hoor.

Greetz Esz

Hey,
ik begin de positiekleding ook aardig beu te raken hoor. mijn eigen broeken en sommige rokjes kan ik al niet meer aan, dus positiebroeken. maar sommige truitjes en jurkjes van mijzelf kan ik gelukkig wel nog aan :) maar we moeten nog ff toch dames??

Groetjes Mandy

ik kan al vanaf 12weken mn gewone kleren niet meer aan, heb veel joggingbroeken aan en heb wel n paar positiebroeken maar die beginnen nu ook best krap te zitten. ons meisje heeft ook best veel x op een dag de hik, houd ook best wel lang aan dan vind t wel grappig om te voelen. geloof niet dat ze er last van heb.

groetjes priscilla

Wauw!! dat er gewoon nog meiden zijn die eigen kleren aan kunnen....
draag hier al vanaf week 13 positiekleren, en ben het aardig beu!
Verder zijn mn benen en mn achterwerk best dikker geworden :-(

Ons kleintje heeft ook vaak de hik, ook meerdere keren achter elkaar en heb niet gemeten hoe lang het blijft maar wel echt lang!
Word er soms zelf ook moe van, maar schijnt bij de kleine te komen door het drinken van het vruchtwat er en heel normaal te zijn.

Liefs Marina

hier begint te positiekleding of eigenlijk broeken ook te knellen. had ik bij d evorige zwangerschappen geen last van maar dit kindjeligt ook meer voorin, draag dus het liefst rokjes en jurkjes zit jet lekkerst maar ben maar 4 kilo aangekomen dus daar ligt het niet aan

en idd de kleine heeft vaak de hik vind het overdag niet erg maar snachts wel dat houdt me echt wakker

Terug
Bovenaan