Bedankt voor jullie lieve reacties. Ze is al wel weer wat beter, wil de hele dag door van die lichtverteerbare koekjes en de binnenkant van afbakbolletjes. Sap en aangelengde AA-drink wil ze ook, maar haar favoriete pyjamapapje wordt resoluut geweigerd.
Nog geen half uur na middernacht werd hans doodziek, dus die ging overgevend het nieuwe jaar in en ligt nu doodziek op bed. Dus Lydia en ik gaan straks maar even saampjes naar de achterhoek niuwjaar winnen bij de schoonfamilie, opa en oma willen Lydia graag zien en schoonzus heeft zich uitgeleefd op een gigasalade, en aangezien hans en ik grote eters zijn, is het ook zo sneu als alles overblijft. Bovendien komt haar achternichtje (kleindochter van Hans zijn broer, 5 maanden ouder dan Lydia) ook, dus dat is wel erg leuk om even samen te spelen.
we zien wel waar het schip strandt... Hoop dat ze morgen weer helemaal opgeknapt is, dan meot ik naar de unibieb in Utreht en wil ed ik daarna de Hennes leegkopen voor Lydia (zo gaaf voorjaarsspul en in 92 heeft ze gelukkig nog niets! ILieveheersbeestjes!)
Groetjes, redelijuk betere maar moeie Rianne, nog wat slappe hangerige Lydia en doodzieke Hans...