<p>HOi</p><p>Ik wil even van me afschrijven. Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger en sinds 6.5 week erg misselijk. Elke dag overgeven. Zeer slecht tegen etensgeur kunnen. Waardoor onder t koken alleen maar rennen naar de wc. Dus ben gestopt met koken en vind dat mijn man zelf moet koken of op zn werk moet eten. Dit deed hij. Tot gisteren wij bij mij schoonouders waten en mijn schoonmoeder aangaf dat de vrouwen van deze tijd maar overdrijven met hun misselijkheid en zij zelf bij haar 6 zonen nergens last van had. Waarop mijn man zegt dat zij een sterke vrouw is en wij overal over piepen en wij niet te vergelijken zijn met vrouwen van vroeger. En dat we veel faken om ergens onder uit te komen. En k zat naar dat gesprek te luisteren van huh overkomt mij dit echt? Zo direct dat ik ben heb ik het gesprwk afgekapt en gelijk gezegt dat ik een hele sterke vrouw ben en dat dat los staat van mijn zwangerschapsmisselijkheid. Ik ben hierdoor zo verdrietig geworden. Eenmaal thuis zegt ie ja k vind gewoon dat je moet koken weer want mijn moeder heeft 6 zonen en nooit ergens last van gehad. Ik word gewoon vernederd waar k bij staan. K word gewoon niet serieus genomen door mn eigen man. Zijn moeder zal mij een worst wezen die vliegt vandaag of morgen op de bezem weg en haar beledigende woorden doen mij ondertussen niks meer. Daarnaast kwam ook nog dat ze mij cosntant domineerde. Ga staan ga voor iedereen thee inschenken. Ga staan en ga de taart snijden en uitdelen. Wetend dat k van alles misselijk word bij t zien en k mij daardoor in een hoekje had verstopt. Pff zo moest er even uit. Wat een gemene mensen bestaan er. Ben super verdrietig.</p>