weinig drinken en groeien

Hoi Wendy,

Onze Danique is ook geen grote eter. soms weigert ze gewoon haar fles.... Wij hebben ontdekt dat ze het wel wil als we de dop van de fles draaien en de fles dan tegen haar mond zetten, dan drinkt ze het zo op, ook van een lepel vind ze het heerlijk.
Ik ben even vergeten hoe oud je kindje is, Danique is 7 maanden. Vanaf het moment dat ze met 6 maanden groente en fruit kreeg ging het eten veel beter, Van een lepel eten vind ze gewoon veel leuker. Dus nu maak ik smiddags pap van de melk. Dat mag volgensmij vanaf 4 maanden

Maaike
 
hallo,
bedankt voor jullie reacties!!
geweldig om te weten dat er zoveel mensen met je meedenken en meeleven.
Ik vind het inderdaad vrij zwaar. Gelukkig hoef ik me om mijn oudste dochtertje weinig zorgen te maken zij wordt wel vermaakt door iedereen dus dat schuldgevoel moet ik maar van me afzetten. Verder gaat het drinken stukje met beetje beter de laatste drie dagen dus mij hoor je nog even neit klagen. Maandag moeten we weer wegen en meten dus dan is het weer spannend.
Ik wil nog wel even reageren op het stukje waarin stond dat een van de moeders niet begreep dat de kinderarts zoveel voedingen probeert. Het probleem hiervan was dat ze als ze een andere voeding kreeg ze alleen maar begon te spugen en nog minder dronk nen heel snel afviel Dus drie weken met een afvallend baby'tje rondlopen welke alleen maar spuugd en niet drink bracht meer risico met zich mee dan dat ze het drie weken zou moeten proberen. ze zou dan gewoonweg te snel achteruitgaan.

ik probeer ook zoveel mogelijk regelmaat erin te brengen maar het is moeilijk als ze onregelmatig komt voor een flesje dan is het na een uur dan na 4 uur. consequent om de vier uur geven werkt niet. helaas. we doen ons best en gelukkig bevestigen de artsen dat ook weer keer op keer. omdat je van de hele siuatie behoorlijk onzeker wordt.
weer een heel verhaal maar in iedergeval bedankt.
groetjes wendy
 
Terug
Bovenaan