Weinig drinken

Ja hier ook zo, 40 ml 50 ml soms 60 k ben n beetje ten einde raad. Maar meer omdat t consultatiebureau zich zo zorgen maakt dat ze er zorgmelding van hebben gemaakt. Wat moet ik hier nu mee vandaag toevallig n gesprek hierover gehad??
Morgen n afspraak maken bij de huisarts voor n doorverwijzing naar idd t ziekenhuis. Vanavond heb ik mn dochtertje zelfs zonder flesje in bed gelegd ze protesteerde. K had haar toen ik haar eruit nam n flesje gegeven van 70 waarvan ze 50ml op dronk.
Hapje gegeven (met moeite) fruithapje en 2 uurtjes later geprobeerd nog n flesje te geven dit lukte dus niet. En ze is al n tikje afgevallen. Maar ik merk op dat ik dus blijkbaar niet de enige ben??. Iemand n tip of wat ik kan doen om haar meer te laten drinken. ??
 
Ja hier ook zo Brigitte
Hier 40 ml 50 ml soms 60 k ben n beetje ten einde raad. Maar meer omdat t consultatiebureau zich zo zorgen maakt dat ze er zorgmelding van hebben gemaakt. Wat moet ik hier nu mee vandaag toevallig n gesprek hierover gehad??
Morgen n afspraak maken bij de huisarts voor n doorverwijzing naar idd t ziekenhuis. Vanavond heb ik mn dochtertje zelfs zonder flesje in bed gelegd ze protesteerde. K had haar toen ik haar eruit nam n flesje gegeven van 70 waarvan ze 50ml op dronk.
Hapje gegeven (met moeite) fruithapje en 2 uurtjes later geprobeerd nog n flesje te geven dit lukte dus niet. En ze is al n tikje afgevallen. Maar ik merk op dat ik dus blijkbaar niet de enige ben??. Iemand n tip of wat ik kan doen om haar meer te laten drinken. ??
 
Terug
Bovenaan