Weinig flesvoeding.

Heeft ze altijd weinig gedronken?
Mijn dochter is 13 weken en drinkt de laatste maand ook weinig. Steeds 100-max 120cc. 1x per dag 150cc als ik geluk heb. Soms ook maar 80cc. Ze heeft in het begin heeeel veel gedronken en ik geloof dat ze het nu niet meer zo nodig heeft.. ik laat ook minimaal 2.5 uur tussen een voeding, soms slaapt ze lekker en zit er 4 uur tussen.
Ze groeit goed, heeft er voldoende aan, dus ik vind het wel prima.
Ik ben vorige week overgestapt op Aventfles. Ik gebruikte ook dr Brown, maar de ergste krampjesperiode is nu wel voorbij en de Aventfled gaat echt wel wat sneller. De 2-speen van Avent gaat 10x zo snel als de 2-speen van dr Brown. Misschien is dat nog een tip voor je, mijn dochter drinkt daar beter uit dan uit de dr Brown. Wel de classic-fles, die is vergelijkbaar met de dr Brown fles! 
En fruit ga ik binnenkort ook proberen. Mag best hoor, met 3 maanden. Heerlijk toch!
 
Wij gebruiken ook de dr brown fles voor onze zoon, bij hem ging speen 2 van dr. Brown ook te snel. Heb toen gegoogeld en toen vond ik dat de s-speen van difrax tussen nr 1 en 2 van dr. Brown inzit qua snelheid. Dat hebben wij geprobeerd en ging hier super, vervolgens overgestapt naar M-speen van difrax. Blijkbaar vind onze jongen de difrax spenen prettiger drinken
 
Super allemaal, bedankt voor jullie reacties. 
Toen ze net was geboren dronk ze de flesjes wel leeg. 
Maar sins ze ongeveer 4 weken was dronk ze minder en nu nog steeds. 
De flesvoeding blijft zowiezo nog maar elke dag een paar hapjes fruit is ook wel lekker lijkt me zo. 
Ik was bang dat ik te vroeg was met 3 maand omdat je zoveel leest dat het niet goed is blablabla.. maar je kent je eigen kind het beste en ze vond die kleine hapjes vandaag echt zalig. 
Difrax fles Heb ik ook in huis (  heel veel verschilde soorten flessen ? ) dus die kan ik ook wel even weer proberen. 
Ik vind aan de dr brown fles mooi dat er niet gelijk een straaltje uit komt maar langzaam drupt. En die andere flessen hebben dat wel. 
 
Dankje allemaal voor de reacties ! ? 
Ben voor het eerst moeder en leuk om ervaringen van andere moeders te horen! Altijd leuk 
 
Terug
Bovenaan