<p>Hallo dames, </p><p> </p><p>Graag jullie adviezen over het volgende onderwerp. Mijn dochter van 8 maanden krijgt nog steeds de borst, nu onderhand ook 2 of 3x per dag hapjes. Nu ben ik een paar weken geleden op het CB geweest en bleek dat ze met haar gewicht net onder het gemiddelde zat. Nog niet om zorgen over te maken zeiden ze op het CB maar ze wilden het wel in de gaten houden en adviseerden om hier een flesje p.d. bij te gaan geven.</p><p> </p><p>Nu was ik op die dag ongesteld en tijdens mijn menstruatie heb ik een enorme afname van melkproductie. Mijn borsten worden maar niet vol en ze drinkt dan dus ook veel korter en minder. Vandaar dat ze misschien minder woog, maar ik maak me gewoon ontzettend zorgen. ? Nou meteen na de afspraak naar de winkel gegaan en melk en flesjes gehaald, maar.... Ze wilde de fles dus niet. Ik heb meerdere keren geprobeerd, laten spelen met de flessenspeen, maar ze toont geen enkele interesse. Dit bijvoeden is dus tot op heden nog niet gelukt.. allereerst, welke flessen merken gaan goed samen met een borstgevoede baby? Iemand ervaring met het introduceren van een fles en welke voeding er het beste gebruikt kan worden? </p><p>Ten tweede, mama's met tips om die melkproductie meer op gang te krijgen tijdens menstruatie? Ik vind het echt verschrikkelijk dat ik tekort kom om mijn baby de voeding te geven die ze nodig heeft. Niks ergers dan het gevoel dat je je eigen kind belemmert in de groei.
</p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p>