Weinig motivatie meer om af te vallen...

Hoi Lientje,

Je bent wel goed bezig met dat sporten, dat probeer ik ook telkens, om het vol te houden maar ik schijn altijd iets anders te hebben wat dan weer voor gaat op het sporten (heel slecht ik weet het) en bij mij zijn het ook de heupen... die kwamen ook duidelijk langs alle kanten naar voren (bij het bikini-passen afgelopen zaterdag). Jeetje dus jij hebt ook langere cycly erbij zitten? Ik ga er nu maar van uit dat ik op 41 dagen zit (ik heb net even alles opnieuw uitgeteld en ik denk dat het er nu ook weer 41 worden dan... dan tel ik die halve dag ongi van vorige week gewoon niet mee) Ben jij ook bezig voor het eerste kindje?

x Muizeke

Sporten doe ik samen met een hele goeie vriendin en dat bevalt me goed. Uithoudingsvermogen wordt steeds beter en ik ben m'n mannetje weer wat beter de baas, dus allemaal positieve dingen. Ik val er niet echt van af, maar het wordt allemaal wat strakker.

Ja, we zijn ook bezig voor ons 1e wondertje. Donderdag brengen we het zaad van m'n mannetje naar het lab, de uitslag krijgen we pas over 2 a 3 weken via de huisarts, spannend.

Liefs Lientje

Hey dames,
ik ken dit ook wel een beetje, maar, zolang ik nog geen dikke + op mijn test verschijnt, probeer ik wel op mijn lijn te letten. Lukt niet altijd, maar ik doe mijn best.  Veel fruit, veel sla en groente, vezels, vlees en vis  en af en toe wat ongezondere dingen. hihi M&M's bijv.

Groejes Noelie  

Tja, die m&m's kan ik ook wat moeilijker afslaan, hihi, een echte m&m lady!!!

He dames, ik las net de berichtjes van jullie! Goed dat jullie het gewicht in de gaten houden, maar het is niet goed om net voor het zwanger worden streng te gaan lijnen he? Op het gewicht letten is daarin tegen natuurlijk altijd goed!! dit ter info... liefs el

Ha Lientje,

Spannend dat jullie het zaad laten testen, ik hoop voor je dat de uitslag goed zal zijn. Ik lees hier wel eens dat er pas na een jaar van proberen verdere stappen mogelijk zijn, maar bij jullie dus al na 9 maanden?

Ik let nu trouwens ook wel op met mn eten hoor, maar ik denk dat ik nog beter op ga letten mocht ik echt zwanger zijn. Alle risico's ga ik uitsluiten :)

Hopelijk zien we allemaal snel een positieve zwangerschapstest!

Liefs Muizeke

Nee, streng lijnen doe ik niet aan. Ik val namelijk vrij gemakkelijk af. Helaas komt het er dan ook vrij snel weer aan. Een jaar of wat geleden heb ik mijn etenspatroon aangepast. Dit bevalt me heerlijk. Mijn vriend doet ook mee sinds we samen zijn. Hij voelt zich er ook beter door. Binnenkort haal ik mjn skeelers weer uit de kast en dan ben ik weer 2 a 3 keer in de week buiten bezig. Niet dat ik zo'n ster ben, maar ik vindt het gewoon lekker.
Groetjes

Hoi meiden

Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!
Ik ben zelf een tijdje geleden begonnen met af en toe een fruitdagje, dat vind ik nog wel redelijk makkelijk te doen. één dag alleen fruit en 's avonds een salade en dan de volgende dag gewoon weer normaal eten. Mijn "probleem" is dat ik gek ben op lekker koken en ik echt depressief wordt van zo'n boekje wat je elke dag verteld wat je moet koken (gekookte aardappels met bloemkool... sáááái)
Als ik één dagje me in moet houden maar weet dat ik de volgende dag weer gewoon lekker kan koken vind ik het goed te doen; en het werkt ook nog eens prima!
Ik ontzeg mezelf nu al zoveel dingen waar ik gek op ben omdat ik zwanger probeer te worden (alcohol, franse kaas, filet americain, biefstuk, rosbief, drop, tiramisu enz enz) dus vind ik dat ik binnen de grenzen van wat dan nog wél mag, ik mezelf best mag verwennen af en toe

Liefs, 10e

Terug
Bovenaan