Weinig symptomen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Vandaag ben ik 6 weken zwanger en ik voel eigenlijk maar heel weinig.</p><p>Ik heb wel wat meer honger en moet veel plassen, maar dat is het. Ben totaal niet misselijk.</p><p>Moet ik me zorgen maken? Ik word hier best onzeker van..</p><p>  Xx </p>

Allereerst GEFELICITEERD!??
Geen reden tot paniek.
Ik ben nu 24 weken zwanger van een gezonde jongen en heb ook weinig tot geen klachten gehad.
Ieder lichaam reageert anders.
Probeer optimaal te genieten van deze bijzondere periode.?

Hallo ,

ik heb net een positieve test in handen gehad een vervroegde. Als ik tel met ongesteld zijn ben ik nu vier weken zwanger. Ik ben misselijk , duizelig, buikpijn, veranderde geur en smaak. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen hebben jullie ook een cb test gedaan of gewoon zelf gerekend? Hebben Jullie gelijk afspraak gemaakt bij de verloskundige?

Gefeliciteerd met je zwangerschap !!

Ik ben momenteel 30 weken in verwachting van onze eerste zoon maar ik ben tot op de dag van vandaag niet misselijk geweest . (Gelukkig)
En alles gaat super goed dus geen reden voor paniek of zorgen .

Dankjewel voor jullie felicitaties en reacties! Stelt me gerust!! Ik ga proberen meer te genieten en minder zorgen te maken ;)

Mijn eerste zwangerschap ook 0 kwaaltjes gehad. Maakte me ook zorgen maar heb nu een dochter van 1.5 gezond en wel rondlopen. Mij is toen altijd gezegt. Zolang je geen bloedverlies hebt is er vaak weinig zorgen.. Inmiddels 11 weken zwanger van ons 2e wondertje en mega veel symptomen en kwaaltjes.. Nou ik kan je zeggen geef mij maar 0 kwaaltjes want dat was toch vele malen fijner..

Gefeliciteerdd! En nee maak je geen zorgen, niet iedereen heeft gelijk symptomen en wees aan de ene kant blij.. ik ben vanaf week 6 tot nu bijna week 20 alleen maar aan het overgeven en lig hele dagen op bed haha ?

Terug
Bovenaan