Weinig symptomen

Gefeliciteerd!!

Ik ben even ver en herken jouw zorgen/onzekerheid. Ikzelf heb ook geen klachten, buiten vermoeidheid om. Verder helemaal niets. Ik vind het dan ook steeds lastig om te realiseren dat ik dan ook écht zwanger ben.. Lastig :(

Heel herkenbaar! Hier 5+4 en amper klachten, heb wel meer honger en gevoelige borsten, maar niet het misselijk zijn en zelfs niet het extra plassen ? maar iedereen om me heen zegt dat ik vooral blij moet zijn dat ik die klachten (nog) niet heb... maar snap jou helemaal!

Gefeliciteerd! 
Geniet er vooral van dat je geen of weinig symptomen hebt! Ik heb mijn eerste zwangerschap echt fluitend doorlopen en met 39 weken een gezonde zoon op de wereld gezet. 
Nu ruim 14 weken zwanger en weer weinig tot geen last. 
Dus gelukkig bestaat dat ook gewoon!

Proficiat!!
Ik had tot 7w+5d niets symptomen. Daarna alles wat er maar kon zijn overgeven, misselijk, niet kunnen eten... Tot medicatie die ik nu nog neem. Durf nog niet zonder ? ben nu 15 weken.
Iemand die ik ken is 17weken en heeft nergens last van ?. Maak je dus zeker niet druk daar in. Gewoon genieten ?

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ben nu 12 + 3 weken zwanger van de 1ste, en heb totaal geen klachten. Ja de eerste paar weken alleen me borsten maar voor de rest fluit ik door me zwangerschap heen, ik maakte me ook erge zorgen heb nu 2 echo's gehad en alles zag er goed en gezond uit gelukkig!
Dus maak je geen zorgen, niet iedereen heeft kwaaltjes

Terug
Bovenaan