weinig vertrouwen

ha inge

wij weten sinds vorige week dat een van onze vrienden die nog niet zo heel erg lang bij elkaar zijn een kindje verwachten

toen we dat hoorden moest mijn man even slikken en ging verder met het gesprek
er werd toen gevraagd of ik het ook leuk vond toen zei m'n man ja hoor die zit te glunderen(om hun gerust te stellen natuurlijk)maar toen moest ik plots vreselijk huilen en ben ik maar naar boven gegaan wat een ellende was dat zeg m'n man vond het ook helemaal niet leuk maar probeerde me wel gerust te stellen

maar goed onze tijd zal vast nog wel komen vind je ook niet
groeten en bedankt dat je voor me zal duimen ik laat het snel weten hoe het afloopt

knuf m

ha suzette

bedankt voor je bericht en tuurlijk komt alles heus wel goed hoe dan ook ik ga nu even stoppen word zo opgehaald grt m

Hoi bezig bijtje,

Ik denk dat je vast de huisarts wel kunt bellen om vragen te stellen.
Maar om meer duidelijkheid te krijgen zal hij jouw en je vriend/man waarschijnlijk moeten zien.

Wij zitten ondertussen ook in ronde 12. Als het deze keer niet raak is gaan we naar de dokter. Ik vind dit ook reuze eng en hoop niet dat het nodig is. Maar elke maand die onzekerheid vind ik ook vreselijk en wij willen erg graag kinderen, dus daar gaan we voor.
Tja en al die mensen die om je heen zwanger zijn.
Van de week is er bij vrienden een tweeling geboren, daar word ik heel blij van, ik gun het hen zo. Maar een paar weken geleden vertelde m'n nicht dat ze zwanger was terwijl hun eigenlijk hadden besloten om geen kinderen te krijgen. Dat vind ik dan zo onterecht!!! Dan moet ik 's avonds echt even een potje huilen, pure frustratie.

Succes, verzamel al je moed om de huisarts te bellen over al je vragen.

Groetjes Bello

Hoi bezig bijtje,

vervelend zeg dat het nog steeds niet wil lukken. Ik kan begrijpen dat het eng is om naar de ha te gaan, maar wie weet kan het je ook opluchten om je vragen te stellen en erover te praten. Een ha kan de dingen die je op internet leest combineren met jouw persoontje (hij/zij kent je als het goed is een beetje)  en je vertellen of je je daar wel of niet zorgen om moet maken.
En verder kan je natuurlijk aangeven hoe ver je op dit moment denkt te willen gaan met wel/niet doen van testen.
Maar je moet aleen een afspraak gaan maken als jij je er goed bij voelt en niet omdat andere zeggen dat je het moet doen.

Hoezo denk je trouwens dat je geen kinderen kunt krijgen?

sterkte
vs77

ha vs77 en de rest

soms dan heb je gewoon zo'n gevoel

ik heb pas een nierbekken ontsteking gehad
en gisteren m'n urine ingeleverd omdat ik dacht een blaasontsteking te hebben nou blijk ik dat dus ook te hebben maar ze weten nog niet welke bacterie het is
ik hoop dus dat het posi is en er geen enge dingen uit komen
omdat ik a.s. woensdag pas ongi moet worden(liever niet dus)
ik heb alleen wel een hoop antibiotica binnen gekregen

maar ja als je uit het ziekenhuis thuis komt dan heb je er gewoon zin in tenminste ik wel(je weet wel).

hoop nu dus eigenlijk dat er niet zo veel aan de hand is en dat ik niet weer aan de zware antibiotica moet heb nu een lichte variant voor m'n blaas ontsteking.

groet marianne.

nierbekkenontsteking en nu ook weer blaasontsteking. Bah dat is erg vervelend zeg. Hopelijk weten ze snel welke bacterie het is en ben je er met wat antibiotica zo vanaf.
Ik zat vd week ook aan de antibiotica voor een vermoedelijke blaasontsteking (niet dat ze dat getest hebben ofzo!). Ik heb dat 3 dagen moeten slikken en de apotheker zei dat het (nog) geen kwaad kon voor een evt zwangerschap. Maar er stond wel 3 keer groot op dat je moest overleggen als je zwanger was of wilde worden?!?!?!

sterkte en hopelijk is het snel over

vs

ha vs77

raar is dat altijd he op ieder medicijn staat dat je moet overleggen met je huisarts bij zwanger schap en eventuele zwanger schap maar als je het dan vraagt dan kan het ineens geen kwaad maar goed hun zullen het wel weten

wat vreemd trouwens dat jou urine niet is getest want dan kunnen ze toch ook niet met zekerheid zeggen of het echt een blaasontsteking was

nou jij ook veel succes knuf m

hoihoi,

inderdaad vreemd dat het opeens nix meer uitmaakt, laten we er maar vanuit gaan dat ze weten wat ze doen.
Maar dat ze me niet hebben getest voor de blaasontsteking vind ik nog steeds vreemd. Ik zit in de states, dus ik belde op met de vraag hoe het hier gaat. Werd de hele tijd doorverbonden en in de wacht gezet. Uiteindelijk tegen de zuster verteld wat de klachten waren. Ze zou overleggen en me terug bellen. Niet dus maar toen ik biij de apotheker kwam stond daar naast de prenatal vitamine ook de antibiotica. RAAR!

Hopelijk gaat je ontsteking snel weg en laat je nod 9 maanden op zich wachten terwijl er in je een gezond wondertje aan het groeien is.

liefs
vs

Terug
Bovenaan