Weinig zin in werken vandaag!

Hallo allemaal

Nou vanmiddag moet het weer gebeuren, na twee heerlijke  vrije dagen. weer aan het werk. En net nu het mooie weer er aan zit te komen. Bah, Ik zou zoveel andere leuke dingen weten om te kunnen doen nu.

Maar ja, zo is het leven he? c'est la vie

groetjes Diana

tja, dat zijn soms de mindere dingen van t leven, haha! nou succes met werken vanmiddag! En misschien heb je er wat aan, ik zit vandaag ook de hele dag opgesloten in een saai kantoorgebouw (gelukkig wel met toegang tot t forum)

Ik ben ook aan het werk...  Zit op kantoor achter mijn werkpc en af en toe te switchen naar het forum.

Suze is voor het eerst echt naar het kinderdagverblijf. Ze is een keertje eerder geweest om te wennen. Om 13.00 uur ga ik haar alweer ophalen!

groetjes,
Karin

ja,jammer is dat he.maarja,als je nooit werkt ga je je vrije dagen ook minder waarderen
werkze vanmiddag.en het mooie weer blijft nog wel even.
groetjes karin

spannend karin!had suze het wel naar haar zin met wennen?
scheelt wel dat het maar een half dagje is.als ik een hele dag moet werken zit ik altijd over boas in.maar als ik maar een half dagje hoef,ben ik veel relaxter.terwijl hij het hardstikke goed naar zn zin heeft bij oma hoor.maar toch...

Kari, niet zo nuchter svp, dan kan ik niet meer klagen

En andere Karin, oh, spannend Suze voor het eerst naar het kdv! Mijn zoontje is vandaag voor het eerst een hele dag, hij heeft al 2 halve dagen 'geoefend' . dat ging gelukkig hartsikke goed!

Terug
Bovenaan