Weinig zin in werken vandaag!

Die halve dag om te wennen ging heel erg goed. Suze heeft er toen lekker geslapen, een flesje gedronken, even in de box gelegen en toen viel ze weer in slaap  
Het wennen was meer bedoeld voor haar mama denk ik, hihi. De leidsters zijn heel erg lief, de groepen klein en er is zoveel leuk speelgoed, prentenboeken, een mooie buitenruimte, dus ik maak me niet zoveel zorgen. Ik ga ook niet bellen, want stel je voor dat ik dan Suze hoor huilen op de achtergrond

Ze gaat vanaf volgende week 3 ochtenden per week naar het kdv, dus dat valt wel mee. Ik werk voorlopig 21 uur, verdeeld over 3 ochtenden en een hele dag. Mijn man werkt 4x9 uur en is thuis op die dag dat ik een hele dag werk. Goed geregeld, al zeg ik het zelf

inderdaad goed geregeld ja!!zo kan je nog best veel werken en maakt suze niet veel en lange dagen op het kdv.
het wennen is idd een goede oefening voor mama.maar t is ook wel goed voor de kleintjes hoor.makkelijke baby's draaien zo mee,maar kindjes die onrustig worden van al die vreemde gezichten,moeten echt even wennen aan de nieuwe verzorgsters en de omgeving.ik werk zelf op een kdv en 9,5 van de 10 keer gaat het ook wel heel goed hoor.
ennuh....een beetje forummen tussendoor  is ook een goede afleiding of niet?gaat de dag net iets sneller lijkt me.

Jaaaa, bijna weekend voor ons   En je hebt gelijk hoor kari, vrije dagen zijn leuker als je ook af en toe niet vrij bent. dat weet ik nog van mijn  21 weken verlof/vakantie.

Ik ga ook niet bellen naar het kdv hoor! Ze bellen mij wel als er wat is. Ik heb eens mijn moeder gebeld toen yanick daar was, precies op het moment dat ze flesje aan het opwarmen was. Yanick brullen op de achtergrond, mijn moeder stress omdat ik dat hoorde, ik stress omdat ik yanick hoorde, yanick stress omdat hij langer op zijn  flesje moets wachten. Haha, dat nooit meer, nam ik me toen voor!

Gelukkig heb ik ook een goed gevoel bij ons kdv. Lieve leidsters en yanick is er dol op om naar  andere kindjes te kijken en hij slaapt er goed.

strakkies lunchpauze

inderdaad,je moet niet alles willen weten wat er met je kindje gebeurt.thuis huilen ze ook weleens.ik bel mn moeder ook nooit meer.in t begin wel,maar t was altijd;hij slaapt.hij sliep toen nog 20 uur per dag.en over het algemeen slaapt hij bij oma veeeel meer dan thuis en mopperd ook nooit om zn eten.ws omdat het niet "eigen" is.alleen maar goed toch?hij huilt alleen als ik hem kom halen,maar dat neem ik voor lief

Ik moet ook nog gaan werken vanmiddag, jammer met dat mooie weer. En dan ook nog tot 23.00 uur vanavond..dus ook nog eens geen tijd om te forummen!!!! Dat is eigelijk toch wel het ergste. PFFFF en dan het hele weekend werken en maandag ook nog. Nou ja maar niet teveel over nadenken dan zijn de dagen zo voorbij...

Groetjes Monique

Nou, ik ben weer thuis hoor. En Suze ook
Het is hartstikke goed gegaan die eerste ochtend kdv. Ze had er goed geslapen, haar hele fles leeggedronken (gebeurt niet vaak), in een wipstoeltje met een babygym gespeeld, in zo'n 'swing' gezeten, in de box  en vooral op schoot bij een leidster naar de andere kinderen gekeken. En helemaal niet gehuild.
Toen ik binnenkwam kreeg ik een big smile! En nu ligt ze heerlijk te slapen.

En nu... weekend!

Voor degenen die nog moeten werken, sterkte!

O wat fijn voor je dat ze het naar haar zin heeft gehad... en als je dan binnen komt lopen en je krijgt ook nog zo'n bigsmile dan smelt je natuurlijk helemaal.
Lekker weekend, geniet ervan!
Marie-José

Terug
Bovenaan