Wel/geen buggy mee naar de tropen? En zo ja, welke?

Wij zijn naar Amerika geweest toen onze zoon 13 maanden was. We hadden een rugdrager voor in de natuur. Een buggy is geen doen in zulke gebieden. We hadden wel een buggy mee voor in stedelijke gebieden. Veel plezier!

Rugdrager is veel minder zwaar dan draagzak en ook veel fijner voor kindje van die leeftijd. Ik zou daar een goedkope buggy kopen als je hem blijkt te.missen...

Ik zou toch zeker wel een buggy of wandelwagen meenemen. Mijn kindjes earen op die leeftijd dragen veel gewend maar zouden van 6 weken continue dragen echt niet blij worden. Voor je kindje is het ook fijn om eens lekker in de wandelwagen te zitten of te liggen. Als je niks nieuws wil kopen kun je ook gewoon je wandelwagen als ruimbagage meenemen. Dit hebben wij ook gedaan met onze Joolz. Zak eromheen en laten insealen en dan moet je hen afgeven bij bijzonder bagage.

Bedankt voor de tips! Ik denk dat we dan voor een tweedehands buggy gaan, misschien ook die voor offroad geschikt is! 6 weken in de draagzak is idd helemaal niet prettig en alleen op het vliegveld is het al prettig!

Ik zou een goede draag rugzak overwegen, die zijn geschikt om ook echt mee te wandelen etc. Een gewone draagzak lijkt me dan niet comfortabel genoeg, maar vooral ook veel re warm. Verder een goedkope buggy voor suffe dingen als even ergens heen lopen om te lunchen, daar kan je kind dan ook in dutten.

Terug
Bovenaan