<p style="text-align: center;">Hoi dames, Ik zit met een dilemma. Wellicht kunnen jullie advies geven. Wij stoeien al zolang met onze dochter (16 weken) en denken steeds dit is de oplossing. Vanaf begin al heel veel problemen en klachten. Zware reflux waardoor ze ook bloed spuugt en natuurlijk veel huilt. Ik moet de voeding maximaal verdikken en ze krijgt maagzuurremmers (nexium) en forlax om de darmen te leggen want van het verdikken kunnen ze obstipatie krijgen. Nu mochten we de dosis nexium nog een keer verhogen en het lijkt nu redelijk goed te gaan. Alleen spuugt ze nog wel bloed. Omdat we al zoveel geprobeerd hebben en er nu iets rust in de tent is wil je ook niet zomaar weer switchen. De kinderarts gaf aan dat we wellicht neocate (koemelk vrije ) voeding kunnen proberen. Dit omdat de reflux klachten vrij heftig zijn. Maar ze heeft geen eczeem of slechte huid oid. nu dronk ze eerst altijd goed haar flessen leeg, maar inmiddels (4 weken) niet meer. Ik moet 7 flessen geven (voorheen 5) om er een redelijke hoeveelheid in te krijgen. Ze huilt overigens niet tijdens het drinken maar lijkt gewoon vol te zitten!</p><p style="text-align: center;">eerder heb ik pepti geprobeerd 3 flessen, maar dit was geen succes. Ze kreeg het niet naar binnen en wat er binnen kwam was er met macht tien weer uit. Ohja en op huisarts.nl staat dat je niet mag verdikken en maagzuurremmers mag geven? Weet iemand hiervan de reden, omdat de kinderarts het wel voorschrijft.
kortom, hebben jullie tips? Ervaringen? Misschien een beetje warrig verhaal, maar er is in 16 weken zoveel gebeurt dat je het soms ook niet allemaal meer weet! </p>