wel/geen miskraam?? Steeds andere gedachtes

Hai Maike,
Ik ben een tijd niet op het forum geweest, heb even geprobeerd m'n gedachten te verzetten, dat hielp, want ik was er wel erg fanatisch mee bezig, met die kinderwens.
Lief dat je naar de hysteroscopie vroeg. Ik hem 'm nog niet gehad, mijn eisprong kwam al weer vroeg op gang waardoor deze kwam vóór de hysteroscopie en dan willen ze het niet doen. Dus afspraak verzet. Nu heb ik het a.s. woensdag, ik ben erg benieuwd wat ze zien en wat ze dan willen doen.
Maar... hoe is het nu met jou??!! Hoe was je echo van 9 maart? En dan al bijna de 20 (22) weken echo, wanneer heb je die?
Hoe voel je je verder? Ben je al flink aan het groeien?
Hoop snel van je te horen,
liefs
Ingrid

Hoi Ingrid,

Ik begrijp wel dat je even niet naar het forum bent geweest. Ik weet hoe het is als je continu met je kinderwens bezig bent. Dat is niet echt fijn, dan wordt het een obsessie. Toen wij besloten om er voor te gaan, was ik er ook veel mee bezig. Na de miskraam had ik veel meer zo van: we zien het wel. Toen was ik ook meteen zwanger en ondanks alle bloedingen is het goedgekomen! Soms kun je het dus maar  beter even van je afzetten.  

Met mij is alles prima. We hebben afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad (ben nu dikke 21 weken) en ons knulletje is rond en gezond! (ja ja, we krijgen een  jongen!)  Ik vond het heel spannend want ondanks dat ik het heel leuk vond om die kleine weer te zien, was ik ook wel een beetje bezorgd. Stel nou dat ze iets zien wat niet goed is..... Maar hij doet het dus prima. Groeit prima en hij heeft lange benen, haha!
Mijn buik begint nu eindelijk ook te groeien dus iedereen kan nu zien dat ik zwanger ben. Afgelopen zaterdag ben ik met mijn moeder de eerste kleertjes gaan kopen. We hebben ons flink in moeten houden want ze hebben zoveel leuke dingen. Helaas voel ik hem nog niet zo vaak omdat mijn placenta aan de voorkant zit. Maar ik heb van iemand zo'n doptone gekregen dus ik luister af en toe even naar zijn hartje. Dat is wel heel leuk.

Ik ga er nu dus lekker van genieten. Deze 20 weken echo was voor ons echt de mijlpaal.

Ik hoop voor je dat je woensdag iets meer te horen krijgt en dat hopelijk is het dan toch goed nieuws. Laat je het me weten?
Heel veel succes!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan