Hallo mama's,
Zoals mijn topic al aangeeft vroeg ik me af wie van jullie er al rekening mee houd;
SUIKER
Ik geef Kay bijvoorbeeld het diksap van Olvarit wat 100% ingedikt vruchtensap is zonder suikers, conserveringsmiddelen en kunstmatige kleur/smaakstoffen etc. Ook als tussendoortje geniet Kay nog steeds van een rijstwafeltje.
Ik ben dus geen fan van produkten waar (een overschot aan) suiker in zit. Temeer omdat Kay al tandjes heeft en daarbij is teveel suiker gewoonweg niet gezond.
Je ontkomt er niet aan om álles te mijden waar suiker in zit zoals bijvoorbeeld alleen al liga wat soms door het fruit wordt geprakt. Maar mijn voorkeur gaat daar dan wel eerder naar uit dan een lange vinger waar de suiker dik bovenop zit!
Uiteraard vinden de kleintjes dit heerlijk, geef ze eens ongelijk, maar zolang ze nog van andere producten kunnen genieten waar het suiker in is beperkt of is weggelaten heeft dit mijn voorkeur.
Hoe dan ook is het nooit weg juist nú al rekening te houden met wat je kindje zo op een dag al weg "snoept". Dus laat ik die kleine van mij voorlopig nog maar even gezond snoepen
Ik hou hier (zie plaatje boven haha..) dus wel rekening mee,.. en jullie?
Wel of geen suiker mama's ??
Esmé mv Kay
Hmz,. Zit wel veel suiker in deze topic,. Had ik dus niet moeten typen haha..