Wel lekker, maar eigenlijk niet zo leuk....

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi!!

Hebben jullie dat nou ook?
Ik geniet best wel van het lekkere weer. We zijn heel veel buiten en op ons balkonnetje is het nu (nog) heerlijk toeven....

Maarrrrrrr Ik heb dus voor Stef van alles moeten kopen aan kleertjes omdat hij het anders veel te warm heeft. Hartstikke leuk natuurlijk, want ik ben gek op shoppen. Maar aan de andere kant... Het is al erg genoeg dat hij zo snel uit zijn kleertjes groeit, maar als ze dan écht ongedragen in de kast blijven hangen omdat het te warm is, krijg ik toch wel een beetje de pest in. Je zal zien en beleven dat het straks toch weer kouder wordt, en dat hij dan zijn warmere kleertjes niet meer past. Kunnen we weeeer gaan shoppen. Om dan vervolgens natuurlijk weeeeer de fout in te gaan omdat het dan ineens écht zomer is! (snappen jullie het nog?) Zo kost het allemaal wel heeeel veel geld!

Dus...wie heeft dit ook? Of ben ik de enige mopperkont?

Liefs Annet

Ik had voor Merel nog niet zoveel zomerkleertjes, dus heb ik ook het een en ander gekocht.
De winkels hangen er vol mee, met als gevolg: kopen kopen kopen.

Heb wel een iets grotere maat gekocht, ze heeft nu 74, en heb maat 80 gekocht.In de hoop dat ze die lang kan doordragen!

Maar eerlijk is eerlijk, ik geef er eigenlijk iets te veel aan uit.
Het is wel zo; merel kruipt nu en alle kleertjes gaan iedere dag de wasmand in.
Toen ze nog niet kroop, kon ik makkelijk 2 dagen met een broek doen. (tenzij we een poep-lekkage hadden hahahaha)

Hallowa....
Jaaa ik ken het helemaal...
Dit weekend heb ik ook weer flink geshopt....
En allemaal zomer kleertjes....Maarja we hebben ook nog nieuwe winterkleding die ze dus ook nog nooit heeft aangehad...en wat ze dus waarscheinlijk ook niet meer gaat dragen...Omdat ze zooo snel groeit...
Ik kan daar ook welleens om mopperen....Maarja dan denk ik toch weer positief...Bewaar het allemaal voor m'n toekomstige 2e kindje :)
Beetje variatie dan he haha :)

Hoi hoi,

Hier hetzelfde,ook een mopperkont...hahaha..
Maar als het weer straks eventueel weer kouder gaat worden(ik denk het niet hoor)
dan heb ik nog wel wat vestjes voor haar....ik ga nu echt geen truien of shirts met lange mouwen meer kopen hoor.Maar ik denk dat we een hele lange zomer zullen krijgen.

Groetjes Kitty en Tess.

Ik heb afgelopen week ook even flinks ingeslaan maar ben wel naar de goedkopere winkels gegaan, voor hetzelfde geld krijgen we hierna weer weken slecht weer en dat zit je met die kleren. Bij de wibra heb ik zulke schattige kleertjes gekocht en ja oma kwam met wat en haar peettante. Dus geen tekort aan kleding  hier.

Groetjes sandra

Jaaaahhhhww

Hier ook zo'n moeder die veel te veel geshopt heeft (omdat het moest, want ik had niet veel voor deze temperaturen). Maar ik heb wel een maatje groter gekocht dan dat ze nu draagt. 68 past haar perfect, maar voor zomerkleertjes heb ik 74 gekocht in de hoop dat ze die in de "echte" zomer nog steeds aan kan. Ook koop ik broekje die je ook als drie kwart aan kan. Zo één met een omslag pijp en drukkers. Is nl flexibel in lengte.

Maar ja die dikkere broeken en truitjes. Die liggen nog steeds in de kast te wachten totdat het wat kouder wordt...

Jeske mv Ilse

Hier nog zo een shopverslaafde,

Ik ken het probleem van veel te veel kopen en dus ook uitgeven.
Ik heb heel veel shirtjes gekocht met korte muow, maar als het nu wat kouder wordt doe ik er gewoon een romper met lange mouwen onder (die heb ik genoeg en in alle maten).
Hoeft het ook niet zo duur te worden.

Groetjes nancy

Ik heb gewoon een paar leuke rompers gekocht (net even leuker dan de effen-gekleurde) en als het niet warm is heeft hij die aan, maar dan met een shirt ofzo erover, en als het wel warm is heeft ie die ook aan, maar dan zonder shirt. Zo hoef ik dus niet twee soorten kleding te kopen. En het staat heel leuk hoor zo'n romper.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan