Wel lekker, maar eigenlijk niet zo leuk....

Als ik dit zo lees dan hoef ik echt nog niet zo heel erg te mopperen. Jorick is in februari geboren en Milan is van afgelopen september, hij loopt dus eigenlijk net steeds een  seizoen voor Jorick. Toen Jorick zomerkleertjes moest ja toen had hij maat 86 soms nog 80. Dus ik heb die kleertjes maar gewassen en heb ze maar in de kledingkast gelegd. Dus als het warm is dan krijgt Milan dus gewoon te grote shirtjes aan en ik heb net zoals Nelleke ontdekt dat rompertjes in lekkere kleurtjes ook heel schattig zijn, dus die heb ik maar ingeslagen.

Jolanda

Julian heeft op dit moment een hele kast vol kleding. Ik had zelf wat zomerkleren gekocht en van kennissen hadden we kleren gehad, maar die zijn eigenlijk voor de winter. En vorige week kregen we nog een tas vol met zomerkleertjes van andere kennissen. Momenteel geen gebrek dus. Ik moet zeggen dat ik ook niet zoveel problemen heb met "op de groei"kleding. Als het broekje te lang is sla ik de pijpjes een keer om, geen probleem! Verder koop ik zelf niet zo ver vooruit want ja, je weet dus idd niet wat voor het wordt en hoelang ze in een maatje zitten. Julian zit al in maat 80!

Ik moest inderdaad ook opeens voor Wieteke zomerkleertjes gaan aanschaffen.
Maar ik ben weer helemaal aan het naaien, dus heb ze maar zelf gemaakt.
En echt, het is erg leuk geworden (zal binnenkort een foto plaatsen, maar Hyves werkt even niet mee). Dus op die manier heb ik er gelukkig weinig geld aan uit hoeven geven, maar nu hoop ik wel dat ze het nog even gaat passen. Want toch zonde als ze dit bijna niet aan zal hebben.

ik heb gewoon geluk, heb hele leuke rompers gekocht, echt meidenspul bij de hema. en had een doos vol zomerkleren gekregen van een collega, dus ik koop zo nu en dan iets nieuws en krijg heel veel. Zo blijft het tenminste nog leuk.

mama vn Rêve

Ook ik moest t shirtjes met korte mouwen kopen. Maar ik vind dat er eigenlijk nog best wel weinig zomerkleertjes zijn. Ik kon niet eens een korte broek vinden! Ach, nu heeft hij toch nog een lange broek en lange mouwen aan. Hopelijk kunnen we binnenkort echt zomerkleding kopen.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan