wel,niet,wel niet wel niet????

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

Even een tijdje niet geweest,maar lees nog steeds mee met jullie!!
Voor degene die het niet meer weten,heb ik korte tijd nu 3 keer een mk gehad.

En nu weer aan het proberen als het nog eens lukt...
Heb 18 oktober mn nod maar nu zeurderige pijn in onderbuik,en lies...ook meer last van melkachtige afscheiding(sorry)..

Wat denken jullie?een wek voor nod last van onderbuik enzo..ik weet heus wel gewoon afwachten dat zal wel moeten..hihi maar heb 1 van jullie dit ook gehad??
ben gewoon benieuwd of iemand dit ook hebt gehad?

liefs maagd  

Hai,
Ik heb aanstaande maandag mijn NOD en heb een week last gehad van mijn onderbuik, een erg drukkend gevoel (soort blaasontsteking gevoel, alleen niet bij het plassen)
Die pijn is nu sinds ongeveer 3 dagen weg. Heb wel wat last van mijn tepels
Kan niet wachten tot maandag!

Gr. Niek

hi,

Mmm,spannend   dus ook voor jou!!!
ik duim voor je hor,welke ronde zit je nu?
en is het je eerste ??

liefs maagd

Hai,

Ja dit is mijn eerste ronde, dus heb dan ook sterk het gevoel dat het niet meteen raak is, dit kan natuurlijk wel maar omdat ik het haast nooit hoor ga ik er niet van uit...hoe graag ik ook wil.
Toch blijft het spannend, ik vraag me namelijk af waarom ik last van mijn onderbuik had en waarom ik nu zulke gevoelige tepels heb. (jeetje wat een stom woord eigenlijk "tepels"hoevaker ik het woord gebruik hoe stommer ik het vind klinken...beetje als KLEPELS ) sorry!
Welke ronde zat jij ook al weer en hoe oud ben je als ik vragen mag?

Liefs Niek

Hoi Maagd

ik heb maandag ook mijn NOD. Ik heb een cyclus van 25 dagen, als het goed zou zijn had ik 7 oktober innesteldag en voelde ik me net alsof ik ongesteld moest worden en had last van mijn onderrug, vlak hierna had ik gevoelige tepels. De gevoelige tepels zijn nu minder geworden?? , maar ik heb ook last van overvloedige melkachtige afscheiding.
Ik heb ook wel een vraag, ik heb echt een opgeblazen buik , heb jij dit ook? He ook een opgeblazen gevoel.

Ik vind het spannend, maar ik zit in ronde 1 dus zeg elke keer tegen mezelf dat het de eerste ronde wel niet zo zal zijn, dus ik houdt rekening met een ongesteldheidsdag maandag.

Zou je ook al eerder kunnen testen??

Succes en hoop dat jou ongesteldheid wegblijft

Groetjes Miepie

Hoi meiden ik wil jullie niet teleurstellen hoor maar ik had vorige keer ook veel melkachtige afscheiding en helaas niet zwanger. TOen ook een soort van vol gevoel.

Nu heb ik ook nod 18 oktober (dinsdag) en nu eigenlijk weinig last. Had alleen gister roze verlies met stolsels. Nu is het even weer weg. Heeft iemand ervaring hiermee

Ik duim wel voor jullie

hey meiden,

Even voor niek, ik ben nu in ronde 2 weer..na 3 mk achter elkaar te hebben gehad,wilden we het toch nog een keertje proberen,en anders laten we het er verlopig bij.Ik heb al kids,maar wil samen met mijn nieuwe vriend nog een kindje van ons saampjes..
oja je vroeg naar mn leeftijd nou ik ben 36  ,en jij?

En ja het blijft inderdaad een vreemd woord ja als je het  steeds zegt,tepels?

Verder duim ik voor jullie allemaal dat jullie rode duiveltjes weg blijven!!!!
En natuurlijk succes met   wachten maar   weer..zucht zucht.

Ik heb nog steeds last van mijn lies..zal wel komen daar   griep die weer eens heerst ofzo...nou dit was het   weer,ik hoor wel weer van jullie!!

liefs maagd

Hoi Maagd,

Zal ik je dan een klein beetje hoop geven? Kan natuurlijk gerust valse hoop zijn, maar...

Ik had inderdaad een zeurderig gevoel in mijn buik voor ik zwanger bleek te zijn. Ook had ik pijn in mijn liesen. Dat zeurderige gevoel werd soms veel erger dan alleen maar zeuren en dan deed het echt flink pijn. Het wees er dan ook allemaal op dat ik ongesteld zou worden, maar dat werd ik toen dus niet.
Maar, wij zijn nu bezig voor een tweede en ook nu voel ik al dat soort dingen, maar de temp is alweer gedaald dus helaas. Zo zie je maar weer, het kan echt nog alle kanten op, pas als je positief test weet je het zeker.

Succes nog even, ik hoop voor je dat het goede voortekenen mogen zijn.

Liefs Til

Terug
Bovenaan