wel,niet,wel niet wel niet????

Hai Maagd,

Ik ben 25 en mijn vriend is 35.
Ik kan niet wachten tot maandag (NOD)
Mijn "klepels"doen nog steeds zeer
Hopelijk gaat het met jou ook goed, en gaat het snel lukken om zwanger te worden.
Hoeveel kinderen heb je en hoe oud zijn ze?
Ik ga voor mijn eerste.

Liefs Niek

hi,

Nou die steken heb ik niet meer,maar wel een beetje misselijk...maar ja ik weet inmiddels dat je lichaam me voor de gek kan houden..maar toch

Niek,

We hebben 4 kids samen,jajja zal je denken..
3 meiden van 12,10 en 8 en een jongen van bijna 7.

maarja nu proberen voor nog een kindje van ons saampjes,afwachten dus.
Leuk hoor voor jou de   eerste spannend,en hoop echt dat je rode duiveltje wegblijven maandag!!duim voor je meis!

Liefs maagd

hallo allemaal

spannend he dat wachten
ook ik heb sommige klachten
ik heb veel last van mijn onderbuik gehad en nu ben ik sinds twee dagen misselijk
maar ja je lichaam kan je natuurlijk ook voor  de gek houden (of misschien een buikgriepje)
om gek van te worden, die onzekerheid
ik heb dinsdag mijn nod dus nog eventjes wachten
succes allemaal

liefs ikjes

Dank je Maagd,

Ik weet niet of ik wel kan wachten tot maandag
Vanmorgen stond ik bijna op het punt een test te doen maar ik heb me kunnen weerhouden met de gedachten dat het dan toch niet positief uit zal slaan en dat ik alleen maar een grote teleurstelling zal krijgen en dan nog niet zeker weet of ik nou wel of niet zwanger zou zijn.
Vanmiddag ben ik even naar de Etos gecrost, een 2e test gehaald. Denk dat ik morgenvroeg als mijn vriend voetballen is dat ik dan die test ga doen, dat heb ik nu al de hele dag in mijn hoofd.
Ik ga het gewoon proberen.
Heb ergens het gevoel dat ik ongesteld moet worden aangezien ik 2 puistjes op mijn kin heb, eerder kreeg ik alleen puistjes als ikongesteld moest worden. Maarja kan natuurlijk nu ook komen omdat ik ben gestopt met de pil, ben namelijk in eerste instantie begonnen met de pil omdat ik last van puistjes had.
Ik hoop zo dat de test positief is, en zoniet dan hoop ik zo dat de rode duivels snel zullen komen...ik moet er namelijk niet aan denken dat het dan nog weken kan duren voor ik ongesteld wordt...dan ben ik de weg helemaal kwijt met vruchtbare dagen enzo.
Weet jij trouwens hoe dat zit, ik heb nu utigerekend wanneer mijn vruchtbare dagen waren als ik maandag ongesteld moest worden (dus normale cyclus) Stel dat ik neit ongesteld word en dus ook nog niet zwanger ben kan het dan zo zijn dat ik ergens deze maand nog vruchbare dagen heb? Ik snap dat niet helemaal.
Fijn weekeind!!!

Lfs Niek

hey meiden..

Niek,jammer zeg dat   je een negatieve test had,maarja nieuwe ronde moet je maar   denken toch??!!
Over jevraag nog eventejes,ik denk zelf van niet maar een uitleg kan ik je niet geven hierover eigenlijk ik denk dat het   soms wel eens een aantal dagen kan schelen maar geen weken..helaas...
Misschien kan je even kijken over   vruchtbare dagen uitrekenen enzo op predictor site...even lezen en kan je ergens aanklikken over uitrekenen van je   vruchtbare dagen enz.

Fijne dag   verder lieverd en ik vind het knap van je dat je nu gaat   stoppen met   roken!!dikke kus!!!!

Liefs   maagd

Hai Maagd,

Jammer genoeg was mijn test negatief, of zal het toch te vroeg zijn geweest?
Ik denk zelf nu ik ineens de test gedaan heb dat ik neit zwanger ben
Ik voel me dus vandaag een beetje down, maar soms toch ook wel weer sterk om door te gaan naar ronde 2. Ik hoop dus dat die pokke duiveltjes snel komen...dan kan ik er weer tegenaan.
Je cyclus reken je toch uit van eerste dag ongesteldheid tot volgende ongesteldheid???
(voor het geval ik er helemaal naast zit)
Ik snak nu naar een sigaret, maar ik ga het volhouden, ook al voel ik me down....IK RIJ NIET NAAR DE BENZINE POMP VOOR SIGARETTEN!!!! volhouden volhouden volhouden. Ik weet dat ik het kan.
Hoe gaat het verder met jou???
Heb je een fijn weekeind gehad?

Lfs Niek

Terug
Bovenaan