wel/niet? wel/niet? wel/niet?

A

Anoniem

Guest
hallo daar morgen is mijn nod, ik heb nog steeds geen ongi gevoel, wel veel witte afscheiding, heb net een test gedaan en negatief,
dus nog even geduld hebben dan maar toch? tot eerste dag na mijn nod dag?

groetjes diana

Hoi,

Wat irritant voor je! En klote dat het negatief was.

Hoe lang ben je al bezig en heb je een regelmatige cyclus?

Ik had namelijk na 10jr pilgebruik een 1e cyclus van 26 dagen, dus toen ging ik er van uit dat in ronde 2 dat ook zo zou zijn. Bleef afscheiding houden en temp was 37,2. Op dag 28 getest en negatief. Op dag 33 ongi. Ronde 3 was een cyclus van 28 dagen, zit nu in ronde 4 waarschijnlijk paar daagjes voor mn eisprong.

Mijn lichaam is aan het ontpillen, dus er is geen pijl op te trekken. Misschien bij jou ook zo?

Hoop het natuurlijk niet voor je!!!
Ik zou in ieder geval nog een week wachten voor de volgende test. Als je 2 weken overtijd bent en nog steeds geen RD en negatieve test, kun je naar de huisarts voor een bloedtest. Althans, dat heb ik gelezen.

Succes met afwachten!

Hallo Diana, hopelijk blijven de rode duiveltjes weg. Het kan zijn dat je nog niet genoeg ...... gehalte in je bloed hebt om positief te kunnen testen. Ik kom ff niet op het woord. Afwachten is de enige optie denk ik. Heel veel succes en geluk!

Gr. Nathalie

tot nu toe zijn ze weg gebleven heb vanmoren getest en een vaag streepje, dus maar evn afwachten nog, ga woensdag weer testen ben wel heel benieuwd, hoe het afloopt.
ben stiekem wel blij maar ook wel bang, heb in december 07 een miskram gehad, dus we gaan weer een spannende tijd in als het zo mag zijn.

x diana

Streep is een streep:D

Groetjes Franny

laten we het hopen ben zo benieuwd en vindt het zo spannend.

x diana

Hee Diana,

Ik lees dat je een vaag streepje op je test hebt? Ze zeggen inderdaad een streep is een streep. Ik zou morgen dan nog maar een test doen. Klinkt in ieder geval erg positief.

Ik ben ook nog steeds niet ongie, maar heb vanmorgen getest en die was negatief, dus denk wel dat mijn ongie eraan komt... Ik heb al een week last van mijn buik, maar voor de rest nog steeds witte afscheiding. Ook ik heb bij elk toiletbezoek het idee dat ik nu ongesteld ben, maar tot op heden niets te bekennen.

Laat je weten hoe het afloopt?

Gr.
Baby09

jazeker laat ik het weten ik ga morgenvroeg weer een test doen en hopen op een duidelijker streep te zien.
ik heb er dit x wel een goed gevoel over, dus hopen dat het goed mag gaan.

ik laat morgen even weer een berichtje achter

veel liefs diana

Terug
Bovenaan