wel/niet? wel/niet? wel/niet?

Erg spannend Diana, tja ik zou ook denken een streep is een streep, maar beetje meer zekerheid is wel fijn hè.

Sinds vandaag bloed ik een beetje. Een week te vroeg! Moet zeggen nu het einde van de dag zet het niet echt door. Dus kan innestelbloeding zijn zeggen ze en lees ik. Het ene moment denk ik ja kan en andere moment denk ik nee joh gewoon op naar volgende ronde, maar dat beetje hoop blijft. Maar ik vind het zo vroeg, dat zou inhouden dat mijn cyclus maar 21 dagen is. Nou ja we wachten af. Kijken wat die rode duiveltjes doen.

Hopelijk heb jij morgenochtend een dikke vette streep en kunnen we glittertjes strooien voor jou. Ik zal aan je denken en voor je duimen. Laat je het ons weten?

Gr. Nathalie

he wat verevlend voor je , ik begrijp dat je dat beetje hoop houdt en het kan zeker een innnestelings bloeding zijn.je kunt er altijd een test aan wagen toch?

de afgelopen paar weken had ik opgezette buiken en andere kwaaltjes die ik nog nooit eerder had, ikhad het egvoel dat ik zwanger was en ja hoor he mag glitters voor me gooien ik had vanochtend een duidelijker streep duzzzzzzzzzzzzz zwanger.
ik ben zo blij maar aan de andere kant ook angstigend, vanwege de mk die ik heb gehad in december, we zullen moeten afwachten maar ik voel me blij van binnen.

dikke knuffel diana

**
*
*
*
*
*
*GLITTERSSSSSS
*
*
*
*
*
*
*
*

Van Harte Gefeliciteerddddddd!
Super zeg! Geniet er lekker van meis.
Snap het dat het heel spannend is voor je.
Doe gewoon lekker rustig aan en laat die uk lekker groeien in je buik
Heel veel geluk!!!!!

Hier zijn de rode duiveltjes nu flink aan het maseeren in mijn buik, dus wij gaan naar de volgende ronde. Maar ach dit was de eerste ronde van ons 1e kindje, dus zou wel heel vroeg zijn hè. Mijn cyclus is wel maar 22 dagen dus we wachten volgende maand gewoon ffies af. Eerst die troep er maar weer uit en dan weer klussen!

Nogmaals veel geluk en laat ff weten hoe het met je gaat, zou leuk zijn!

Liefs Nathalie

Hoi Diana,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend, he? Ik heb van het weekend ook getest en vanochtend ook weer en ook twee streepjes te zien. Dan zullen we zo'n beetje evenver zijn...
Ik vind het ook erg spannend, heb vorig jaar mei en afgelopen februari een miskraam gehad. Ik probeer ervan te genieten, maar vind het moeilijk.

Ik duim voor ons beide!

Liefs,
Doornroosje

Yippie nog meer glitters voor Doornroosje
** * * * * * *GLITTERSSSSSS * * * * * * * *
Van Harte Gefeliciteerddddddd!
Heel veel geluk. Hopelijk gaat dit keer alles goed bij jullie.
Jeetje 2x mee moeten maken, wat erg. Hoeveel weken was je toen zwanger?
Nu gaan we gewoon uit van het positieve! Geniet er lekker van!

Liefs Nathalie

Nou gefeliciteer allemaal met jullie zwangerschap, ik duim voor jullie dat het kindje blijft zitten!
groetjes,
Antoinette

Hee Doornroosje en Diana,

Van harte gefeliciteerd en ik duim voor jullie dat het deze keer lekker mag blijven zitten. Probeer toch te genieten ondanks de zekerheid.

Helaas ben ik zelf gisteren ongesteld geworden dus ik ga door naar de volgende ronde.

Liefs,
baby09

Terug
Bovenaan