Wel/niet weten wat het wordt

Hoi,

Wij zitten in dubio...
A.s. dinsdag krijgen we de 20 weken echo. Mijn vriend wil niet weten wat het wordt. Ik eigenlijk wel...
We komen er niet uit... Zullen we het wel of niet weten...

Hebben jullie dit ook gehad?
En wat is toen uiteindelijk de keus geworden?
 
hoi
dat heb ik ook gehad met de derde, mijn man wilde het weten en ik niet maar ik zag zelf bij de 20w echowat het zou worden dus toen de verlosk vroeg of we het wilde weten zei ik ja want ik wist het al. wellicht gebeurt dit ook bij jou en anders blijft het toch lastig. bij deze zw hebben we besloten om het niet te vragen, ben benieuwd of deze zijn/ haar beentje ook zodanig opend dat ik hetzelf al kan zien
 
Hier was het ook zo,
Bij ons zoontje wisten we het niet en achteraf gezien vond ik de verassing ook zo ontzettend leuk!

Als ik het wil weten is het alleen maar om kleertjes te kopen ofzo want de rest hebben we al en is allemaal neutraal.

Want jah je moet er ook nog rekening mee houden dat het altijd anders kan uitpakken dan ze zeggen.
Bij ons op het dorp heeft iemand 5 echo gehad en 5x werd gezegd dat het een meisje werd en het was een jongen dus het zegt allemaal ook niet zoveel maar die mensen zaten wel met rose kinderwagen, rose maxi cosi en ga zo maar door!

 
Ik wou het niet weten, bij alle 4 de zwangerschappen niet.

Mijn oudste zoon heb ik altijd gezegd dit word een jongen en ik had gelijk, had ook geen meisjesnaam bedacht hehe

En bij de andere heren had ik meer, als het maar gezond is, dan maakt het mij niets uit (ook al had en heb ik liever jongens)

Onze laatste heer is uitgerekend medio november en nu had de paps liever een meid gehad, maar goed, hij heb er zelf een jongetje van gemaakt haha.

En ga me niet veroordelen omdat ik eerlijk toegeef dat ik liever jongens heb. Ik ben geen meisjesmeisje, zal ik ook nooit worden en zou niet weten wat ik met een meisje moet doen.
 
hoi linn1984,
ik ben nu zwanger van de derde en ik wilde het bij alledrie graag weten, voor mijn man hoefde het niet zo, maar wat dat betreft bepaal ik gewoon zelf! hahahha ik bedoel, ik loop 9 maanden zwanger te zijn, bevalling en de grootste zorg komt op mij terecht, omdat mijn man een drukke zaak heeft, mag ik dan alstjeblieft zelf ook wat bepalen!!! maar goed niet iedereen is het zelfde of heeft dezelfde situatie thuis.........gewoon doen wat goed voelt...........kijk als je man/vriend het écht resoluut niet wil weten, tja......., maar in mijn geval, ach het hoefde van hem niet persé.......toen heb ik gewoon bij alledrie de knoop doorgehakt........
succes ermee!
liefs!
 
@ Aeryn, dat heb ik nou ook: doe mij maar een jongetje, ben zelf ook geen meisje meisje. maar manlief wil liever een meisje.
Hij spreekt dan ook van zij en ik over hij, wij weten het nog niet, maar hopen het wel te weten te komen. En de verwarring veroorzaken we nu dus al door wisselend hij of zij te zeggen tegen de kleine.
 
wij kregen eerst een meisje, de tweede een jongen, terwijl ik altijd dacht ik ben een échte meisjesmama dus ik was zeer verbaasd, maar m'n zoon (nu net een jaar oud) is een écht mama's kindje en dat is ook wel heel lief hoor, en nu krijgen we weer een meisje!
 
hay linn,

Ik wilde het eerst eigenlijk ook nooit weten, maar toen ik eenmaal zwanger was, werd ik toch wel nieuwsgierig. Mijn man wil het absoluut niet, en ik vind het ook wel leuk als het nog een verrassing blijft... dus hebben we er voor gekozen om er niet eens naar te laten kijken! Moet wel zeggen dat ik nu heel nieuwsgierig ben...maar wel n leuke nieuwsgierigheid :)
Wat je ook kunt doen...het wel in het rapport op laten tekenen, maar zeggen dat je het nog niet wilt weten, dan heb je altijd nog de optie om het later te vragen...meot je natuurlijk wel duidlijk aan je huisarts zeggen dat je het nu/ misschien straks nog niet, wil weten....en jezelf natuurlijk kunnen vertrouwen dat je toch niet ff stiekem spiekt ;-)
 
Terug
Bovenaan