Wel/niet weten wat het wordt

Ja gewoon op een briefje laten schrijven in een dichte envolop en dan kan je later thuis altijd kijken.
Gewoon je vent omlullen joh ;-)
 
Ik wou het eerst nooit weten, maar mijn vriend wel, toen een vriendin van mij het wist, begon het toch ook wel te kriebelen bij mij, met de 20 wkn echo konden we het niet zien, lag met de beentjes omhoog, maar met de pretecho konden we goed zien wat het wordt!!! En ik moet zeggen het is heel speciaal om samen een geheimpje te hebben, want tot nu toe hebben we onze mond goed kunnen houden!!
 
Ik wou het eerst nooit weten, maar mijn vriend wel, toen een vriendin van mij het wist, begon het toch ook wel te kriebelen bij mij, met de 20 wkn echo konden we het niet zien, lag met de beentjes omhoog, maar met de pretecho konden we goed zien wat het wordt!!! En ik moet zeggen het is heel speciaal om samen een geheimpje te hebben, want tot nu toe hebben we onze mond goed kunnen houden!!
 
hoi linn,

ik twijfelde bij de eerste ook of ik het wel of niet wilde weten. mijn man wou het niet weten. hij zei wel dat als ik het echt wilde wten dat hij dan wel de kamer uit zou lopen (wellicht voor jullie ook een idee), maar ja dan heb je wel de kans als het een meisje is dat je het kindje ook met haar en zij gaat benoemen en dan weet je man het alsnog.
succes met beslissen.
 
Bij al mijn zwangetschappen wilde ik het weten, en als het kan wil ik het nu weer weten. Mijn man wil het ook weten, ik maak er als ik het weet ook geen geheim van en vertel gewoon iedereen wat hete word en hoe het gaat heten. ik heb 4 zoons en een dochter, practisch gezien zou het makkelijker zijn als het een meisje word, maar het maakt mij niets uit wat het word
 
Terug
Bovenaan