wel of geen alcohol?????

kijk daar zit wat in... dat zijn reactie's waar je wat aan hebt...
Ik drink niet en dan sta ik daar eigenlijk helemaal niet bij stil, gek eigenlijk.

Meid succes met zwanger worden!!!

Liefs Leah

Hoi,

volgens mij kan het nog niet zo veel kwaad,maar wat ik wel weet is dat alcohol slecht is voor je vruchtbaarheid,zowel als bij mannen en bij vrouwen,die temperatuursschommelingen zouden niet goed zijn voor je eitjes.

En om mijn kansen optimaal te benutten drink ik nu eigenlijk haast niks meer,maar omdat ik al wat langer bezig ben en het niet echt wil lukken,wil ik mezelf zo vruchtbaar mogelijk maken

En er zijn zat andere lekkere non-alcoholische drankjes.
Ik hoef niet perse alcohol,wel wil ik perse nog een kindje...hihihi

Hoewel af en toe een glaasje wijn vast geen kwaad kan...

groetjes Jacqueline

Hai,

Nou ik vind het onzin, ik ben twee jaar bezig en het eerste halfjaar dronk ik bijna niet, mijn advies is leef zoals je altijd doet en verander niet teveel, dan ben je er ook teveel mee bezig, tuurlijk is het beter om gezonde dingen te doen, maar je moet maar zo denken in de oorlog aten ze bloembollen en die kinderen zijn ook allemaal gezond ter wereld gekomen. Stress dat is pas slecht neem dat maar van mij aan, ik drink alleen in het weekend en heb vaak een feestje en ja dan drink en rook ik, doordeweeks niet, dat doe ik zo al jaren en als ik zou weten dat ik zwanger was stopte ik meteen maar na twee jaar heb ik zoiets van bekijk het maar.

Het is geen onzin,  het is  een feit.

Iedereen moet het voor zichzelf weten natuurlijk,maar voor mij persoonlijk,aangezien ik vruchtbaarheids problemen heb, ga ik toch niet iets nuttigen wat het probleem alleen maar erger maakt?!?!?!
Nou weet ik niet in hoeverre het van invloed is.

Maar ik heb liever een kindje dan een glas wijn!!!
En het niet drinken van een glas wijn levert mij ook geen stress op!
Dus drink ik wel wat anders.

Wou het alleen ff ter informatie geven dat alcohol wel van invloed is op vruchtbaarheid!!

Nu zeg ik niet dat je meteen alles moet laten wat je niet mag als je zwanger bent.
Maar zelf houd ik wel rekening met bepaalde dingen.
Zo'n wondertje is mij te kostbaar en er zijn zat andere opties en ik geniet ook nog gewoon!!!

groetjes Jacqueline

Hoi,

Ik denk dat het niet heel veel kwaad kan. Maar als je niet wil drinken, kun je toch een andere reden bedenken voor de familie?
Misschien dat je dat niet wil.
Maar je kunt zeggen dat je aan de antibiotica zit (ivm ontsteking ofzo) dan mag je geen alcohol drinken.

Net wat je keuze is.

groetjes Daannie

Terug
Bovenaan