<p>Hallo,</p><p> </p><p>onze kleine meid is nu 15 weekjes. Ze krijgt nu volledige flesvoeding. Maar voor haar laatste fles moeten we haar echt wakker maken, en ze drinkt hem volledig slapend leeg. Boeren nadien zit er ook niet in. Het wakker maken, luier verschonen, fles en weer op bed. En na het verschonen slaapt ze al weer. En cervolgens om 07:00 weer de fles. Maar ook dan slaapt ze nog. En moeten we haar dus wekken. Ze krijgt nu dus 5 x 180+6. Welke ze bijna nooit volledig op drinkt. Tussen de 20 en 50cc blijft er over. Zit te denken om haar dus 4 flessen te geven maar dan wel iets meer aanbieden en iets meer tijd er tussen. Dus zeg maar </p><p>- 07:00 - 12:00 - 16:00 - 20:00 -</p><p>Alleen haar zus heeft volledige bv gehad. Dus heb niks om het er mee te vergelijken. Elk kind is anders natuurlijk. Maar het verschil bv of fles ook. Haar zus is nog heel erg lang snachts nog voor een voeding gekomen. Dus heb totaal geen idee of ik goed zit met mijn gevoel. Weet ook niet wat ze nu weegt (maandag moet ik naar het cb) dus dan weet ik het wel. <br /><br /></p><p>ik hoef geen aanvallen dat het te weinig is blabla. Ik vraag om advies en ieder kind is anders dus daar valt niet over te oordelen</p>