Wel of geen babyfoon

<p>Hallo , ik zit zo in een twijfel wij hebben een babyfoon s nachts aan staan omdat ik haar anders heel slecht hoor huilen in de nacht.</p><p>Het probleem nu is alleen dat je elk piepje , zuchtje , huiltje hoort die niet nodig zijn om wakker van te worden!</p><p>Heb het idee dat onze eigen nachtrust er een beetje daardoor aan gaat.</p><p>Iemand daar ervaring mee?</p><p>Tips ?</p><p> </p>

Wij hadden hetzelfde probleem. We hebben toen de gevoeligheid wat lager gezet. Zo hoor je een echt huiltje wel, maar bij een piep of zucht slaat ie niet meteen aan. Wie weet hebben jullie ook zo’n functie?

Ja die functie staat al aan maar vind dat hij nog erg gevoelig is haha!
En ergens denk ik ook weer als er echt wat is en ze huilen hoor je het vast wel maar iets in mij zegt dat je dat ding elke avond aan moet hebben

Ik denk dat als je dochter gaat huilen omdat er iets is, dat je haar echt wel hoort snachts! Dat is jouw moederinstinct.
Wij hebben nooit de babyfoon mee naar boven genomen en nog hoor ik ieder geluidje van hem!
Je eigen nachtrust is ook erg belangrijk!

Eens met bovenstaande reactie. Ik denk dat je het echt wel hoort als de baby huilt. Wij slapen 1 verdieping hoger en nemen nooit de babyfoon mee, als hij zucht zit ik al rechtop in bed! Eventueel de deur open laten.. 

Ook eens met bovenstaande reacties. Op het begin nam ik ook altijd de babyfoon mee, maar werd er gek van dat ik bij elke kuchje, zuchtje etc. wakker werd en niet meer goed in slaap viel. Sinds een paar weken neem ik de babyfoon niet meer mee en wat denk je...ik word nog steeds wakker van elk geluidje haha. Dus ik zou zeggen, babyfoon uitdoen en geloof me, wakker worden doe je echt wel als je kindje huilt. 

Terug
Bovenaan