Wel of geen babyfoon

Misschien vanavond dan toch maar eens proberen!
Deuren staan al open maar door het gesuis hoor je het echt slecht ook omdat ze niet zo enorm harde huil heeft.
Maar wat jullie zeggen ik zal het vast wel horen.
Maken jullie baby’tjes ook allemaal zooooo veel geluidjes en huil geluidjes terwijl er niks is in hun slaap ?

Hoi hoi
misschien een andere babyfoon. Ik heb een camera voor als zij beneden zijn van Motorola en die ruist niet en hoor ik alleen als hij echt gaat huilen of praten. En boven heb ik een gewone babyfoon van alecto en die ruist wel maar daarvan kan ik het apparaat in zijn kamer ook zachter zetten en dan valt het reuze mee.

Hier alleen de babyfoon aan tijdens inslapen. Bij de laatste voeding zet ik de babyfoon uit. 
En inderdaad ook veel geluidjes in de slaap. Denk je dat hij wakker is ga je kijken slaapt hij nog gewoon.

Bij ons gaat de babyfoon snachts uit. We zetten dan wel de deur op een kier (slaapkamer dochter is naast de onze). Eerst was ik bang dat ik haar niet zou horen. Maar inmiddels slaap ik met oordoppen in en zit ik alnog meteen rechtop bij het eerste kreetje ;)
Maar ik lig nu in ieder geval niet meer wakker bij elk zuchtje. Veel beter!
Heb je het al geprobeert zonder babyfoon met de deur open? Of ligt ze te ver van jullie vandaan?

Wat hierboven gezegd word. Zou ook de deur open laten en de babyfoon uit. Ik werd ook gek van alle geluidjes. Nu zetten we hem alleen aan als ze ziek is ofzo. 

Wij hebben snachts ook gewoon de baby fone aan hoor   als ik dan een keer wil kijken hoef ik mn bedje niet uit
Ik vind het ideaal. Ik kan de deur niet op een kiertje zetten omdat we een kat hebben en die anders bij mijn zoontje op de kamer gaat wat ik eng vind en niet wil dus dan maar z

Ik lees dit aandachtig mee. Ik heb precies hetzelfde! Ik slaap voor geen meter door die babyfoon, terwijl de kamer van ons zoontje naast de onze is, er zit alleen een gipsmuurtje tussen. Ik hoor dus eigenlijk alles.. ik ben op de een of andere manier ook altijd bang iets niet te horen, hij heeft refluxen geeft daardoor soms over, dan ben ik bang dat hij stikt ofzo.. dat gebeurt helemaal niet zomaar, maar daar ben je dan toch bang voor.. 
Ik denk dat ik vannacht ook de babyfoon maar eens uitzet, rn alleen op het scherm kijk.. deuren kunnen helaas niet open vanwege de katten, maar door de muur hoor je allss. 
Ons kindje kreunt ook zo, is heel lastig af en toe met slapen!

Terug
Bovenaan