wel of geen borstvoeding geven

ik heb het bij de eerste wel gedaan ,4 maanden
maar was heel bang met alles durfde niet eens meer in de auto ,mij is vertelt dat dat door de hormonen kon komen ,ben toen gestopt en idd alles was weer goed

bij de 2de heb ik het daarom niet gedaan ,heb hier wel spijt van gehad wand met 6 weken lag hij in het ziekenhuis met een longontsteking
en moest meer dan een week aan het zuurstof
en hij heeft het nog 2 keer gehad en astma ,ik zeg niet dat het niet gebeurt was als ik borstvoeding gaf
maar misschien wel minder .

ben nu 16 weken en ga het voor alle zekerheid toch maar weer doen voor me eigen gemoedsrust :)

Ach, wie zegt dat BV beter is als FV, vroeger hadden ze geen FV, dus zou BV nu beter zijn ?

Ik ben geen voorstander van BV, heb beide kids met de fles grootgebracht, ze zijn nooit ziek of iets dergelijks.
Ik ga dus weer voor de fles, en heb er eigenlijk nog nooit een preek over gehad...gewoon doen wat je zelf wilt !

Eeeh, poekie. Dat is wel degelijk bewezen! In flesvoeding zitten nu eenmaal geen antistoffen en een hoop andere stoffen die nog niet eens bekend zijn. Niemand zegt dat felsvoeding slecht is, maar bv is gewoon beter qua samenstelling (ook niet bij iedereen, maar dat ter zijde). Ik ben het verder wel met je eens dat iedereen het zelf moet bepalen zonder een preek te krijgen of raar te worden aangekeken. Uiteindelijk is het jouw lichaam en jij bepaalt wat je ermee doet

Thanx voor de berichten meiden! We hebben het er samen nog eens goed over gehad, jullie punten meegenomen en ook met mijn mams besproken.. ga toch voor flesvoeding. Ik voel me daar prettiger bij en het is mijn keuze!

Liefs Laurie

Leuk he, dat iedereen over dit onderwerp wel een mening heeft.... Ik heb alle drie borstvoeding gegeven zo'n drie tot vier maanden, gewoon, omdat dat bij mij past....
En wat bij jou past moet je doen! Mijn zus heeft twee keer flesvoeding gegeven, ook omdat dat bij haar past en borstvoeding absoluut niet.
Natuurlijk zitten er afweerstoffen in de borstvoeding, maar het heeft onze jongste niet geholpen tegen de astma die hij nu ontwikkeld......
Volg je hart!

Liefs Anita!

Terug
Bovenaan