wel of geen broodkorstje

@lorena --> hier zegt het cb het volgende wanneer er geen allergieen binnen de fam voorkomen tav pinda's kun je het geven vanaf dat je start met een boterham.
Verder adviseerd het voedingscentrum pindakaas vanaf dat er boterham in het menu komt.....

Ik geef nog steeds droog brood. Wel met korstjes. Maar hij vindt het brood zelf erg lekker en zolang hij er geen behoefte aan heeft krijgt hij het gewoon zo. Ik doe het wel icm zijn fruithap en wat drinken. Anders wordt het wel een erg droge bedoeling hahahaa.

Noa heeft vanaf 8 maanden gewoon brood met korstje gegeten, zonder probleem.
In het begin veel met smeerkaas, maar nu eet ze vanalles..ham, jam, heel soms nutella en uiteraard smeerkaas.

Noa heeft vanaf 8 maanden gewoon brood met korstje gegeten, zonder probleem.
In het begin veel met smeerkaas, maar nu eet ze vanalles..ham, jam, heel soms nutella en uiteraard smeerkaas.

Jorn eet nog brood zonder korstjes. maar krijgt de korstjes appart zeg maar. Als ik de korstjes eraan laat gaat ie kokhalzen bij brood eten. en zonder niet.

Broodbeleg: Sandwichspread komkommer, bebogeen, pindakaas, jam, leverworst, kipfilet of boterhamworst.

Jorn wil dus echt GEEN brood met pasta, smeerkaas of appelstroop. dat krijg je er gewoon echt niet in.

Wil wel straks als Jorn 10 maand gaan proberen met korstjes te laten eten. Korst is idd wel gezond.

Connor eet de hele boterham, inclusief korstjes! Je zou er leverpastei of appelstroop op kunnen doen. Zijn hier echt een hit! Van de week gewoon een plakje ham erop gedaan, vond ie ook heerlijk!

Terug
Bovenaan