Wel of geen BV??

Ha meid,

Met onze twee kinderen heb ik zowel een negatieve als positieve ervaring. Bij onze dochter was het echt drama. Ik wilde 't zo graag geven omdat het voor haar zo goed was. Maar ze groeide niet, 'k had tepelkloven, etc. Je snapt...drama. En 'k werd maar steeds onzekerder en onzekerder. De een weet het nog niet beter dan de ander. Uiteindelijk kwam het hele drama van niet groeien en 2x bijna uitgedroogd door een veel te kort tongriempje. Onze huisarts heeft geknipt en het drinkprobleem was over. Alleen het groeiprobleem niet, omdat de verhouding van de borstvoeding niet meer bij haar leeftijd paste.
Je snapt dat het bij onze zoon een hele tegenaankijk was. Ik wilde eigenlijk gelijk gaan flessen, maar vond toch dat ik het moest proberen, want HET IS ZO GOED. Maar 'k had met mezelf afgesproken als het niet gaat, kap ik gelijk. Niet weer weken tobben. En ziedaar het ging zomaar!?! Toch dronk hij wel traag. Hij deed er ongeveer een uur over.   En wat bleek? OOk zijn tongriem was kort. Ook geknipt en t probleem was verholpen. En ''k geniet elke dag van het samenzijn,.
Als 'k jou was, zou ik het echt proberen. Het is zo goed en reuzehandig. Altijd bij je, altijd op temperatuur en 't is genieten!
Als je 't doet? Succes ermee!
Groetjes

Nog even...
Trouwens dat kolfverhaal...als je bij mij over kolven begint. 'k Voel wat je voelt. Maar probeer het. als niet gaat na twaalf weken, dat bouw je toch een klein beetje af met 1 of 2 voedingen per dag als flesvoeding. Dat ga ik ook doen.
Dan kun je een mooie combi maken!
Suc6 Caroline

Terug
Bovenaan