Wel of geen echo laten doen met 6 weken zwangerschap????!!!!!

Hallo Mickey,
Bij mij is ook zo vroeg een echo gemaakt.
Er was bij mij  wel een kloppend hartje te zien...
Ik zou mezelf niet laten lijden door verhalen van anderen, je moet zelf de keuze maken.
Bij iedereen is het anders!
Bespreek het met je partner en kom er samen aan uit!
Succes!
Groetjes ilse

Hoi Hoi

Nee joh niet onzeker zijn ik heb ook een echo gehad bij   6 weken en een paar dagen! Omdat ik hiervoor 2 miskramen heb gehad...maar het hartje klopt dan wel degelijk hoor!! En kan je zeggen dat het een hoop onrust wegneemt dus ik zou zeggen doen!!..

Succes ermee...kus bloem 18w1d

Bedankt voor jullie reacties!! Ik voel me gewoon erg onzeker door lange tijd in de mmm en meerdere miskramen... Maar.... had toch besloten voor de echo te gaan, om iig ook een bbz uit te sluiten (heb best veel buikpijn) en alles was goed!!!!! We hebben het hartje zien kloppen en mogen over 2 weken terugkomen...

liefs Mickey

gefeliciteerd meid!
en nu lekekr gaan genieten! wel een fij nidee he.. dat je vaker op controle mag.
dat vind ik in ieder geval wel.
volgende week mogen wij ons gupje weer bewonderen. ben dan 8 weken 6 dagen.

groetjes Carina

Hoi dames,

het is misschien een moeilijker onderwerp.
Maar ik wil toch even zeggen dat ik enorm bang ben voor een miskraam, ik durf amper ademen, bang dat er iets misloopt.
Zijn er misschien dames die hiermee ervaring hebben en hierover iets kwijt willen.                   Sorry als dit niet echt gepast is, maar ik zit er gewoon mee...

LIefs,
van ons...

Hoi Febeke,

Ik kan me je angst heel goed voorstellen!! Ik ben ook doodsbang om een miskraam te krijgen, heb er al 3 of 4 gehad en kan me haast niet voorstellen dat het nu wel goed zou gaan... we zijn ook al erg lang bezig om zwanger te worden (4jr) dus de wens is zo vreselijk groot...

Klets hier maar lekker van je af, dat helpt mij goed en probeer positief te denken.... van ademen kun je natuurlijk geen miskraam krijgen, de meeste zwangerschappen lopen goed af, probeer te genieten van het moment....   etc.etc. Die uitspraken voelen als dooddoeners, maar wel waar natuurlijk dus ik blijf ze mezelf inprenten...

succes!!

Mickey

hoi mickey wat super dat je het hartje hebt zien kloppen!

febeke hoe ver ben je nu? als je zo'n grote angst hebt, misschien kun je dan het beste je vk bellen en vragen of je iets vaker een echo/controle mag krijgen. grote angst nemen ze meestal wel serieus.

sterkte ermee he, ik weet precies hoe het voelt.
sabine

Ik ben nu 5+2 weken. Vrijdag krijg ik mijn eerste echo met 6 weken. Vanaf vanavond voel ik steken in mijn eierstok en ben bang voor een bbz. Ik laat zeker de echo maken om de spanning wat weg te nemen.
Ik ben nu na de 9 de IUI zwanger en vind het reuze spannend. Ook gezien mijn leeftijd want ik ben inmiddels 39.

Groetjes Minke

Terug
Bovenaan