wel of geen half broertje/zusje

Hoi hoi

Ook ik moet de situatie omdraaien.
Mijn ex heeft een zoontje van 5 en sinds 29 oktober heeft hij dus een halfbroertje erbij.
Hij is er super trots op en beleeft er de nodige plezier van.
Wat ik geweldig vind is dat je een heel goed contact hebt met je ex wat heeeel gunstig is voor je zoontje.
Je ex zal dan ook heel positief ermee om gaan en dat ook laten merken aan je zoontje.

En ik weet zeker dat je evenveel van je eventuele 2e zal houden.
Mijn vriend en ik kunnen na 4 jaar eindelijk gaan trouwen omdat hij en zijn ex eindelijk gescheiden zijn.
In tegenstelling tot bij jou gaat ons contact enorm moeizaam.
Zijn ex heeft tot op de dag van vandaag niet kunnen accepteren dat hij de relatie heeft verbroken en doet nog steeds alles om hem terug te krijgen en ze is natuurlijk begonnen met pogingen om mij buiten spel te zetten.
Toen dat niet lukte begon ze negatief op het kind in te praten maar daar heb ik gelukkig een heel goede band mee dus dat is ook niet gelukt.
Ze heeft hier de deur in laten stampen om Kevin ( mijn stiefzoontje dus ) uit huis mee te nemen !!!
Midden in de nacht nota benen.
Verder heeft ze wel 40 keer aangifte gedaan van mishandeling en al met al heeft dat tot gevolg dat de maatschappelijk werker heeft bepaald dat Kevin bij ons komt te wonen.

Ze heeft zoveel moeite gedaan om ons uit elkaar te krijgen en door haar getrek aan het kind is ze hem nu kwijt !
Erg jammer dat het zo moet zijn, maar voor Kevin wel beter.

Ik vind het daarom ook echt geweldig dat jou contact zo goed is..
Niet alleen voor jullie beide maar ook voor je nieuwe man en al helemaal voor je zoontje.
Ik weet zeker dat je zoontje het geweldig zal vinden om grote broer te worden.
Hij is dan diegene die da baby alles moet leren he ;)
Dat vind ons Kevin in ieder geval wel haha !

Succes met je beslissing !

Liefs Esther

Terug
Bovenaan