Wel of geen kerstboom dit jaar?

Mmm ik denk ook dat ik het maar gewoon laat gaan. Plastic ballen erin en dan ziet ze het maar. Als de takken prikken stopt ze er wellicht mee. Onze boom staat helemaal vrij en sta om er dan 4 stoelen omheen te zetten is ook weer zo'n raar gezicht. Buiten dat laat ons meisje zich niet stoppen door wat stoelen. Daar loopt ze nu al de hele kamer mee rond. Kortom klein boompje. plastic ballen en even kijken hoe ze het vind.

gr.ing

Hoi,

Ook ik zet een boom neer, heb net vanmiddag kerstbeertjes gekocht die hang ik onder in de boom.
Jesse vond het vorig jaar al mooi, al die lichtjes.

Groetjes Linda

Nou voor ons geen twijfels hoor!
Die boom gaat dr komen!!!
We zien wel hoe en wat, ws wat minder ballen onderin, of idd wat plastic ballen of andere versiersels! Kijk al uit naar alle lampjes overal en het sfeertje wat overal hangt!

gr. Saskia (mv Jelte 9-6-07)

Zeker een boom, eraan zitten of niet..Denk dat het na een paar dagen vanzelf wel minder intressant word..
Ik ben jarig eerste kerstdag..dus dat gaat niet zonder boom, en ondanks de verbouwing...ja die boom komt er!!
Gr Rina

Hier ook zeker een boom! ookal gaat ie tig keer om ik vind dat we toch wel echt een boom moeten hebben!!!!!

Groetjes Alberdien

Wel een boom. Ik kan me nu alweer helemaal verheugen op het versieren van de boom!! Ik vind het altijd zo gezellig.

Ik hang onderin ook spullen die niet kapot kunnen, weet nog geeneens of ik uberhaupt wel de glazen ballen erin ga hangen. Die doe ik dan in een mooie vaas voor in het raam ofzo....

Ook hier een boom. Moet er niet aan denken om zonder boom te zitten. 6 december is dat het eerste wat ik koop hahahha.
Een hele grote en een hele echte...
elk jaar hebben vriendlief en ik weer een discussie dat er nu een nep-boom moet komen....
Echt niet!

Het ruikt zo lekker en die 50.000 naalden vind ik ook leuk.

En mijn ervaring is dat de mannen hier er echt wel afblijven. Er zijn meer dingen in huis waar de kleintjes niet aan mogen komen.

Liefs, Anouk

Terug
Bovenaan