Wel of geen kolf kopen of aan de nutrilon?!

`de lacatatiekunidge kan je dat precies vertellen en ongeacht wat je keuze wordt
het is jouw keuze en niemand heeft het recht om daar niet mee eens te zijn
nou ja mogen ze wel maar dan wel als ze hun mond houden want jij hebt alle recht om voro jezelf te kiezen

voor je kleine is het niet zo moeilijk omdat ze al uit de fles drinkt en dan start je met 1 voeding uit d efles en daarna 2 enz tot je de hele dag uit de fles van nutrilon of welk merk dan ook hebt

maar hoe je afbouwt met je borsten weet ik niet

ik weet wel dat ik hier 2 meiden heb, 1,5jr en 2 weken en ik moet revalideren zeg maar en ik ben blij voor mijn keuze flesvoeding. moeder worden is zo al heel zwaar
jonna is wel over op speciaalvoeding ivm krampjes en harde ontlasting. daar is speciaalvoeding voor die het verzacht dus hup daarop over. en nu afwachten

Hoi,
Ik kolf nu al 7 weken fulltime. Bij mijn oudste heb ik 4 maanden fulltime gekolfd. Ja, een kolf is duur, maar flesvoeding is ook duur als je gaat rekenen. Ik kolf 4 keer op een dag en daaraan heb ik genoeg. Je zou dus kunnen proberen om minder vaak te kolven en dan kijken of je nog genoeg hebt. Wat je ook kiest, zorg dat je je er goed bij voelt. Dat is het allerbelangrijkst. Ik adviseer wel dat als je wilt kolven, een goede kolf aan te schaffen. Ik heb een dubbel elektrische van Medela. Ik kolf 4 keer per dag en 10-15 min per keer. Succes met je keuze en kies waar je 100% achter staat.
Liefs Wendy

Terug
Bovenaan