<p>Hallo allemaal, </p><p>Wij proberen sinds het begin van dit jaar zwanger te raken. Ik ben inmiddels iets meer dan een jaar gestopt met de pil. Voordat ik met de pil begon en tijdens het gebruik van de pil heb ik altijd een regelmatige cyclus gehad. Nadat ik gestopt ben met de pil had ik ook steeds een regelmatige cyclus (28 dagen). Alleen de laatste twee keer was mijn cyclus helemaal van slag. Het begon met een cyclus van 36 dagen en de laatste keer was het zelfs 45 dagen. </p><p>Als ik uitga van mijn regelmatige cyclus (28 dagen) had ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. Ik had het wel een beetje verwacht dat dat niet ging gebeuren. Afgelopen donderdag had ik opeens een heel klein beetje licht roze spotting aan mijn toiletpapier. Ik dacht dus dat het ging beginnen, maar erna niets meer. Ik had overigens in mijn buik ook echt een gevoel dat ik ongesteld ging worden. Op vrijdagmiddag had ik weer een beetje roze bloed aan mijn toiletpapier, de ene keer wel en de andere keer niet. Vanaf zaterdagmiddag heb ik continu bloed aan mijn toiletpapier. In het begin had ik ook behoorlijk wat slijm erbij. </p><p>Ik weet nu dus niet of ik ongesteld ben. Ik heb echt maar 1 druppeltje bloed in een maandverband gehad. Vandaag (maandag) heb ik wel nog steeds bloed aan mijn toiletpapier (beetje bij beetje wordt het bloed ook iets donkerder en ook wel iets meer). Kun je op deze manier ongesteld zijn? Dus geen echt vloeiend bloed zeg maar? Of is het toch mogelijk dat ik zwanger ben? </p><p>Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wordt helemaal gek van de spanning. Ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief. </p><p>Jullie advies is zeer welkom. </p>