Wel of geen menstruatie?

Ik had het ook alleen met afvegen, heb 1x een echte druppel gehad maar verder alleen als ik afveegte, vandaar dat ik het ook zo vreemd vond, ik snap wat je bedoelt. Het is echt niet tof zo. 
Nu voel ik weer wat krampjes, maarja wat moet ik nu denken: Ongesteld/Ovulatie/innesteling.....
Na die dag vorige week woensdag (1-8) heb ik geen bloed meer gehad, hast geneigd mocht ik einde van deze week nog steeds niet ongested worden om is de dokter te bellen. Dit om is te vragen hoe dit nu kan :( het is allemaal zo nieuw en raar.. 
 
 
Ja en alles lijkt op elkaar. Symptomen kunnen bij allerlei dingen horen. Ik denk dat de huisarts op dit moment niet zo heel veel kan doen. Waarschijnlijk moet je wachten tot je volgende menstruatie, maar je kunt het altijd proberen. 
Het is me allemaal wat. 
 
Heb je een gewone test gedaan of een extra vroege?
Ik bedenk mij nu dat ik een extra vroege test had gedaan eind juni, daar kwam uit dat ik niet zwanger was.
Een week later getest met de normale zwangerschapstest omdat mijn menstruatie uitbleef en toen wel zwanger!!
En nu helaas een miskraam..
 
Het was geen speciale extra vroege test. Er stond wel op dat je hem vier dagen voor de nod kon gebruiken.
Maar vooral door het bloedverlies denk ik dat ik niet zwanger ben.
Oh wat heftig een miskraam. Hoeveel weken was je? Sterkte!
 
Mijn twijfels zijn nu wel weg. Het bloed heeft nu echt een helder rode kleur, dus dat kan niet goed zijn. 
Ik heb wel nog grote tepelhoven en ik zie mijn aders duidelijk over mijn borsten lopen, maar ik heb eens gelezen dat dit ook symptomen van een menstruatie zijn of klopt dit niet?
Succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan