Wel of geen slaapzak?

Siebe ligt ook altijd in een slaapzak. Nu sinds een paar dagen de zomerslaapzak, vanwege de warmte (ook 's nachts op zijn kamertje).

Hij ligt nu nog alleen met een rompertje in zijn slaapzakje en daar overheen ligt een lakentje en één dekentje. Dat ligt ongeveer tot aan zijn borstje. Anders gaat hij liggen schoppen met zijn beentjes en ligt hij (sinds kort) ook achterstevoren in bed. Vanaf morgen, wanneer het kouder wordt, kleed ik hem weer warmer aan. Ik schreef laatst nog dat Siebe waarschijnlijk het enige kind was wat ik 's avonds in bed legde en de volgende ochtend exact hetzelfde terug vond. Die tijd is dus nu voorbij, want als hij kans krijgt gaat hij ook liggen draaien.

Groetjes Fonske.

Twan ligt ook gewoon in een slaapzakje die ik niet instop. Hij kan zich ook goed omrollen en ligt regelmatig 180 graden gedraaid en op zijn buik te slapen, dus ik kan hem beter niet instoppen. Kep m ook al eens gevonden met zijn hoofd onder de dekens. Oe, dat vond ik echt niet grappig! Sindsdien heeft hij altijd een slaapzak aan en stop ik m niet meer zo strak in.
Liefs Maaike

Tess slaapt ook in een slaapzakje onder een dekbedje. Met dit warme weer doe ik haar alleen in een rompertje in de slaapzak.

Groetjes sandra

Pff...ik ben eens benieuwd! Ze ligt vanavond voor het
eerst in een zomerslaapzak die niet ingestopt is. Ze ging
er meteen lekker mee op een zij liggen.
Vindt het wel reuze spannend in welke positie
ik haar morgen vroeg in bedje aantref!    
Groetjes Renate

Pff...gelukkig goed gegaan allemaal!    
Ze ging meteen lekker op haar zij liggen.
Rond half 6 hoorde ik dat ze aan het woelen was en
ben ik gaan kijken. Ze was een stuk omhoog geschoven, maar
lag nog lekker op haar zij. Rond 7 uur werd ze even wakker en is ze
uiteindelijk dwars in bedje op haar buik beland. Zo heeft ze geslapen
tot half 9!!!!! Een hele opluchting! Maar ik vind het toch nog een beetje eng!
Groetjes Renate

Yari ligt ook in een slaapzak maar het heeft geen nut om die in te stoppen. Ook niet heeeeeeeel ver want hij heeft zoveel kracht in zijn benen dat ie m los krijgt ha ha. Dus hij rolt t hele bed door. Het gebeurt regelmatig dat ik m smorgens aantreffen dat ie dan overdwars in bed ligt. En zondag vond ik m achterstevoren in bed en hij had er heel veel plezier in dus ach ik maak me er niet zo druk over.

xx Elly

Ilse ligt ook in een zomerslaapzakje met alleen een rompertje. Ik stop haar wel in met een dekentje en laken, maar eigenlijk heeft het niet veel zin.
's Ochtend vind ik haar links om op de kop en dwars in bed. Terwijl ze op haar zij in slaap gevallen is. Ik weet niet precies wat ze uitspookt, maar ik maak me er niet zo druk om.

Jeske

Terug
Bovenaan